Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 stycznia 2012

As One feat. Donghae Super Junior - Only U 2011 tłumaczenie

As One feat. Donghae - Tylko ty

Kiedy zasnę dzisiaj, pocałuj mnie
Też dzisiaj za tobą tęskniłam
Myślałam tylko o tobie
Pokaż mi swoją miłość
Żebym cię nie zostawiła nawet kiedy nadejdzie poranek


Słowa "Rozstańmy się" nie istnieją między nami

Tylko ty, słowa, które słodko szeptałeś mi do ucha
Tylko ty, słowa, które naprawdę chciałam od ciebie usłyszeć
Tylko ty, tylko ty, tylko ty
Kocham tylko ciebie, na zawsze

Tylko ty

W deszczowe dni, bądź moim parasolem
W śnieżne zimowe noce, śpiewaj dla mnie
Żeby nie mogły płynąć smutne łzy
Chcę się zakochać jak główna aktorka w filmie

Tylko ty, słowa, które słodko szeptałeś mi do ucha
Tylko ty, słowa, które naprawdę chciałam od ciebie usłyszeć
Tylko ty, tylko ty, tylko ty
Kocham tylko ciebie, na zawsze

Przez wiele, wiele dni zostań przy mnie
Kiedy czule o siebie dbamy

Możesz sobie wyobrazić? Tylko my dwoje
Jak balon pełen miłości
Ostrożnie wypełniamy go wspomnieniami
W mojej wyobraźni, jestem ty i ja w domu trzymający się za ręce
Do końca świata zachowam ten rodzaj miłości

Tylko ty, słowa, które słodko szeptałeś mi do ucha
Tylko ty, słowa, które naprawdę chciałam od ciebie usłyszeć
Tylko ty, tylko ty, tylko ty
Kocham tylko ciebie, na zawsze

Na zawsze dziecinko

Tylko ty, tylko uśmiech, który mi pokazujesz
Tylko ty, usta które mówiły mi o miłości
Tylko ty, tylko ty, tylko ty
Tylko ty, tylko ty, tylko ty
Jesteś moją jedyną miłością, na zawsze jedyny

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...