Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Gag Concert - pojedynek na wygląd

Niedawno odkryłam koreański odpowiednik polskich wieczorów kabaretowych, czyli Gag Concert. Jednym z najlepszych pokazywanych tam gagów jest coś, co nazywam roboczo pojedynkiem na wygląd. Na scenę są proszeni idole obecni na sali i jeden z członków kabaretu, Song Young Gil, który raczej nie grzeszy urodą, udowadnia im, że jest od nich o wiele ładniejszy/przystojnieszy. Udało mi się znaleźć na You Tubie kilka filmów, pokazujących tylko te fragmenty i z przyjemnością się nimi z Wami tutaj dzielę :)

Kto dzisiaj wyzwie moją idealną twarz na pojedynek wyglądu? To jest odważna osoba. Kto to?
To ty? Czy ty nie jesteś U-Know Yunho DBSK? Wszyscy już o tym wiedzą, ale ci, którzy jednak nie zdają sobie z tego sprawy, ludźmi którzy się ze mną zmierzyli są Song Joong Ki, Nickhun, Yoon Doo Joon, wszyscy zostali zawstydzeni. DBSK, tak jak wasza nazwa jesteś całkiem dziwny! (shinki - dziwny).
To będzie strata, jeśli będę jedynym, który cię widzi, więc chodź na scenę.
Co/Dlaczego? Zatem ludzie nazywają się azjatycką gwiazdą, co?

Teraz, kiedy cię widzę, jesteś azjatycką... nie bardzo. Do tego, zawsze byłem ciekawy, dlaczego nazywasz się U-Know Yunho, ale teraz kiedy cię widzę to już wiem dlaczego. Ponieważ twoja twarz jest taka zwyczajna, ludzie muszą cię wołać dwa razy... Znasz Yunho, prawda? Pewnie nie jesteś popularny.
Ludzie, znacie jego imię? U-know Yunho! Nie zna cię nawet jedna osoba?! Jakie żałosne. Okay, zobacz.
Ludzie, jak mam na imię... tak, Song Yeong Gil! TO jest popularność! A skoro wróciłeś do show biznesu po 2 latach i 3 miesiącach i doceniam to, że miałeś odwagę, żeby się ze mną zmierzyć, pokaże cię czym homme fatale (odpowiednik famme fatale) naprawdę jest. Kiedy kobiety to widzą, czują elektryzujący pociąg.. To mój seksowny obojczyk! Zatem jeśli chcesz być jak ja.. Lepiej zacznij ćwiczyć!
 Zazdrościsz mi? Patrz uważnie. Obojczyk, który jest głębszy niż jezioro Mt. Baek Du. Oto on! Co, tak bardzo chcecie się w nim zanurzyć, że czujecie, iż zaraz oszalejecie, prawda? Hej, widziałeś jak to robię. Teraz sam spróbuj. Pokaż nam. Och, nie, nieważne. Nikt nie chce tego widzieć. Oglądalność i tak już spada, więc lepiej się wycofaj.



To czas, żeby odświeżyć wasze oczy (ma na myśli, że jest przystojny). Witam, jestem kkadonam (wybredny miejski facet) Song Young Gil. Dzisiaj będę Królem Wyglądu. Nie ma tutaj dla mnie żadnych przeciwników. Sami zwyczajni nie ładni celebryci. Daj spokój... O czym ty mówisz? INFINITE jest tutaj! Widzę.. Wiedziałem... Zastanawiałem się dlaczego ci brzydcy chłopcy tu siedzą. Ale pewnie nie wszyscy z nich są moimi przeciwnikami. Kto nim jest? L z INFINITE. Czy w INFINITE jest cudzoziemiec (L nie brzmi jak koreańskie imię)? Który to L? Podnieś rękę. To ty? Tak. CO to ma znaczyć? Jesteś Koreańczykiem! Jesteś  poza, też! Więc pracowałeś tu na pół etatu, czy coś (kelnerzy w Korei używają zagranicznych imion). W każdym razie przyszedłeś się ze mną zmierzyć. Więc chodź tutaj! W Internecie widziałem wiele artykułów, w których piszą, że jesteś "ślicznym chłopcem". Sprawdzimy, czy to prawda? Kto jest bardziej jak "śliczny chłopiec", ja czy L? L!! Kto? Song Young Gil? L!! Ta, to Song Young Gil! L!! Kto powiedział, że wyglądam jak "śliczna dziewczyna"? Wydaje się, że myślisz, że to niesprawiedliwe? Ludzie mówią, że twoja choreografia jest urokiem twojego zespołu? Tak. Więc pokaż mi swój urok przy swojej piosence! Proszę o muzykę! Stop, stop, stop! CO ty robisz? Myślisz, że to wystarczy?  Myślisz, że ten skorpion jest wystarczający?! Powinieneś pokazać coś bardziej intensywnego. Patrz na mnie! Pokażę ci coś naprawdę intensywnego. Proszę o muzykę! Widziałeś?! TO jest naprawdę trujący skorpion!! Sądząc po twojej twarzy, czegoś ci brak. Ale to zajmie trochę czasu, żeby zrobić operację plastyczną. Więc może po prostu zmienimy ci fryzurę? Jej zmiana może sprawić, że będziesz inaczej wyglądał. Patrz. To jest połączenie mojej idealnej fryzury i twojej brzydkiej twarzy! Jak tylko tak zrobisz, staniesz się międzynarodową gwiazdą. Załapałeś? A połączenie mojej idealnej twarzy i twojej dziwnej fryzury to... Wow to jest naturalnie urodzony singiel (tak brzydki, że będzie zawsze sam). Więc szybko zmień fryzurę. I dam ci mój skarb, żeby dodawał ci siły zawsze kiedy będziesz sfrustrowany. Proszę! To moja golarka. To moja sproszkowana broda. Hej, to nie pieprz. Nie syp tego do zupy. I nie martw się o mnie. Golę się codziennie rano. To tyle na dzisiaj.

2 komentarze:

  1. Facet jest boski, pewnie i tak nie łapiemy połowy gry słów którymi się posługuje ale i tak jest śmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Część na pewno się nie rozumie, jeśli nie zna się koreańskiego, ale powiem Ci, że im więcej się ogląda dram i variety show, tym łatwiej jest zrozumieć pewne konteksty kulturowe, np. ideę "flower boy", czy dlaczego tak często mówią o dużych twarzach. Udało mi się znaleźć jeszcze kilka filmików, dlatego będę je sukcesywnie dodawać :D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...