Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 grudnia 2011

Big Bang - Lies (2007) tłumaczenie

Big Bang - Kłamstwa 

[GD]
Yeah (miłość jest bólem) dedykowane wszystkim moim ludziom ze złamanym sercem
Jeden stary płomień, po prostu krzycz moje imię i mam dosyć piosenek o miłości 
Nienawidzę cholernych piosenek o miłości 
Pamiątka z naszych... Kłamstwa! 


[GD]
Późna noc i pada deszcz
Przywracam cię ze swoich wspomnień  
Obiecałem sobie, że będzie mi dobrze bez ciebie, ale nic na to nie poradzę
Piłem chociaż nie wiem nawet jak to robić, próbując wypełnić pustkę w sercu 
Dzień bez ciebie jest zbyt długi
Modlę się, abym mógł cię zapomnieć (to kłamstwo)

[Seung Ri]
Bez ciebie nie można znaleźć we mnie szczęścia
Nie mogę nawet uronić tutaj żadnych łez 
Nie chcę dalej żyć

[GD]
Yeah, to bzdura, wkurza mnie to
Wariuję kiedy myślę o tobie
Powiedziano mi, że nie mogę, że to koniec (będę tam) 

Bardzo przepraszam, ale kocham cię 
To wszystko były kłamstwa
Nie wiedziałem
Teraz zdałem sobie sprawę, że cię potrzebuję
Bardzo przepraszam, ale kocham cię
Zostawiłem ci blizny - bez gniewu  
Nawet nie zdając sobie z tego sprawy odepchnąłem cię tymi ostrymi słowami    
Bardzo przepraszam, ale cię kocham. To wszystko były kłamstwa.
Bardzo przepraszam (przepraszam), ale cię kocham (kocham cię bardziej, bardziej) 
Bardzo przepraszam, ale cię kocham
Czy możesz odejść ode mnie i powoli o mnie zapomnieć, żebym mógł zostać zraniony? 

[T.O.P]
Włożyłem w tą piosenkę dla ciebie wszystko co mam

[Daesung]
Inni ludzie prawdopodobnie nie wiedzą

[T.O.P]
Sam, bez niczyjej wiedzy (yeah, te słowa, które powiedziałem były kłamstwem)
Samotnik pozostawiony w środku tego wszystkiego. 
W mojej kieszeni jest list pożegnalny, który pomiął się i pozaginał w mojej kieszeni, hej 

[Daesung] 
Mój nawyk/przyzwyczajenie wołania ciebie i zastanawiania się gdzie jesteś 

[T.O.P]
Mam zamiar się zmienić, od teraz będę się ze wszystkiego śmiał

Bardzo przepraszam, ale kocham cię 
To wszystko były kłamstwa
Nie wiedziałem
Teraz zdałem sobie sprawę, że cię potrzebuję
Bardzo przepraszam, ale kocham cię
Zostawiłem ci blizny - bez gniewu  
Nawet nie zdając sobie z tego sprawy odepchnąłem cię tymi ostrymi słowami    
Bardzo przepraszam, ale cię kocham. To wszystko były kłamstwa.
Bardzo przepraszam (przepraszam), ale cię kocham (kocham cię bardziej, bardziej) 
Bardzo przepraszam, ale cię kocham
Czy możesz odejść ode mnie i powoli o mnie zapomnieć, żebym mógł zostać zraniony? 

[Seung Ri]
Oh oh oh oh oh, mam nadzieję, że to wszystko jest snem 
Oh oh oh oh oh, ponieważ zgodziłem się tylko na tyle 
Rzuć to/daj sobie z tym spokój dziecinko 

[Daesung]
Wciąż nie mogę cię zapomnieć
Nie, nie sądzę bym kiedykolwiek mógł, nawet do dnia mojej śmierci, yeah

[Tae Yang]
Czy zagoiły się blizny, które ci zostawiłem? 
Przepraszam, ponieważ nigdy nic dla ciebie nie zrobiłem 

Bardzo przepraszam, ale kocham cię 
To wszystko były kłamstwa
Nie wiedziałem
Teraz zdałem sobie sprawę, że cię potrzebuję
Bardzo przepraszam, ale kocham cię
Zostawiłem ci blizny - bez gniewu  
Nawet nie zdając sobie z tego sprawy odepchnąłem cię tymi ostrymi słowami    
Bardzo przepraszam, ale cię kocham. To wszystko były kłamstwa.
Bardzo przepraszam (przepraszam), ale cię kocham (kocham cię bardziej, bardziej) 
Bardzo przepraszam, ale cię kocham
Czy możesz odejść ode mnie i powoli o mnie zapomnieć, żebym mógł zostać zraniony? 

angielskie tłumaczenie JpopAsia  Flyingcrispi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...