Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 18 grudnia 2011

Taeyang feat. G Dragon - I need a girl + You're my (Intro z MV) (2010) tłumaczenie

Taeyang - Jesteś moją...  (Intro w MV I need a girl)

Od jakiegoś czasu
Pierwszy zacząłem do ciebie dzwonić, coraz częściej i częściej
Już i tak mówię o tobie dziecinka w miejscach, gdzie cię nawet nie ma
To też jest dla mnie całkiem zabawne


Jesteś moją czekoladką
Moją najsłodszą czekoladką
Naprawdę chcę cię mieć
Ty, która jesteś taka słodka
Chcę cię mieć
Chcę cię mieć

Żebyś mogła na mnie polegać
Żebyś mogła czuć miłą radość
Oddam ci wszystko, co mam

Jesteś moim lodem
Moim najsłodszym lodem
Ty, która jesteś taka słodka
Chcę cię mieć
Chcę cię mieć

Tą, która dała mi dar miłości, to jesteś ty
Ta jedyna osoba, która dała mi oślepiającą miłość
To, czym jesteś

Do ciebie, która na mnie patrzysz
Zaśpiewam piosenkę tylko dla ciebie

Jesteś moim cukierkiem
Lizakiem
Naprawdę chcę cię pocałować
Naprawdę chcę cię kochać

Taeyang - Potrzebuję dziewczyny

Jestem zmęczony byciem sam
Mam dość bycia singlem
Myślę, że potrzebuję dziewczyny
Potrzebuję dziewczyny, która

Mówi bez zastanowienia
Nie małe dziecko, ale taka, która mnie obejmie
Nie dziewczyna, która zabawia się czasami, kiedy jest znudzona
Ale taka, która będzie tylko mnie kochać
Nawet jeśli będzie spokojnie stała, a faceci wręczą jej swoje numery telefonów
Taki rodzaj dziewczyny, która dumnie wyjmie i pokaże moje zdjęcie

Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Piękna nieważne co robi
Też o pięknym ciele
Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Dziecinko, potrzebuję cię
Dziewczyno, też mnie potrzebujesz

Taki rodzaj dziewczyny, która lepiej wygląda w dżinsach niż w spódnicy
Dziewczyna, która będzie jadła smażony ryż kimchi, który w zamian zrobię
Dziewczyna, która młodo wygląda, mimo że jest stara
Lubię taki rodzaj dziewczyn
(Wiem, o czym mówię)

Dziewczyna, która zachowuje się nieśmiało, ale wie jak być odważną/zuchwałą
Zawsze udaje, że uważa na swoje zachowanie
Ale kiedy z nią jesteś
Hmm, wiesz o czym mówię

Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Piękna nieważne co robi
Też o pięknym ciele
Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Dziecinko, potrzebuję cię
Dziewczyno, też mnie potrzebujesz

Wygląd nie jest tu problemem
Ale słodka dziewczyna, która jest stylowa
Mimo że nasze zainteresowania się różnią
Nasz gust jest taki sam
Dziewczyna, z którą mam dużo wspólnego*
Kiedy oglądamy filmy, albo słuchamy muzyki

(Tak) Kocham dziewczyny, uwielbiam/ubóstwiam dziewczyny
Przy ludziach ma zasady, kiedy gra
Przy mnie, jest jak: "Aj, nie wiem"

Głos, który rano mnie budzi
(Poranny pocałunek) Chcę zacząć dzień
Leżąc** w nocy na twoich kolanach
Kiedy słucham kołysanki
Chcę śnić/marzyć o tobie

Spraw, że moje serce znowu będzie galopować
Spraw, że znowu będę mógł tworzyć słodkie piosenki

Wiesz, że więcej nie potrzebuję
To po prostu nie tak
Jesteś osobą, której chcę dać swoje serce

Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Dziewczyno, ja muszę uczynić cię swoją
Będę cię dobrze traktować, dziecinko

Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Piękna nieważne co robi
Też o pięknym ciele
Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Dziecinko, potrzebuję cię
Dziewczyno, też mnie potrzebujesz

Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny
Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny

Dziewczyno, słuchasz mnie?
Dziecinko, potrzebuję cię
Dziewczyno, też mnie potrzebujesz

Dziewczyna, potrzebuję dziewczyny


*dosł. - do której mogę się odnieść
**w tłumaczeniu było ucząc się - ale mam wrażenie, że może być to źle przetłumaczone, więc dałam leżeć, które bardziej pasuje do tekstu

angielskie tłumaczenie kimchi hana You're myI need a girl

wersja taneczna z piosenką You're my

Druga wersja teledysku, sama piosenka I need a girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...