Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 listopada 2011

Rain - One 2010


Rain - Jedyna

Dziecinko, muszę ci coś powiedzieć
Ciągle cię kocham, tylko posłuchaj

Twój telefon dzwonił i nagle się wyłączył
Facet, o którym myślałaś na pewno odszedł
I wtedy przyjdź do mnie i o wszystkim zapomnij
Zamknij oczy, mocno mnie przytul

Nie bój się, pomyśl o tym, jesteś moją ostatnią szansą

#Ślicznotka*, tylko jedna, jedyna, jedyna, nie mogę puścić twojego oddechu
Ślicznotka, tylko jedna, jedyna, jedyna, jesteś moją jedyną dziewczyną
Ślicznotka, tylko jedna, jedyna, jedyna, nigdy nie będę w stanie pozwolić ci odejść**
Doprowadzasz mnie do szału dziewczyno, ślicznotko, moja dziecinko, jesteś moją jedyną

Mam wrażenie jakby mój oddech na chwilę się zatrzymał, daj mi chwilę, ach, dziecinko, zależy mi
Jestem twoim mężczyzną, ty jesteś moją dziewczyną, chcę ciebie teraz, właśnie teraz
Zamknij oczy, mocno mnie przytul
Nie mogę cię puścić, pomyśl o tym, ta noc to moja ostatnia szansa

#

Nadejdzie jutro i znowu [po ciebie] wrócę, dziecinko
Nawet jeśli świat przestanie się kręcić
Będziemy jednością
Chcę zawsze być z tobą, och

Ślicznotka, tylko jedna, jedyna, jedyna, nie mogę puścić twojego oddechu
(Nie mogę przestać o tobie myśleć, dziewczyno)
Ślicznotka, tylko jedna, jedyna, jedyna, jesteś moją jedyną dziewczyną
(Moja dama, dama, dama, dama)
Ślicznotka, tylko jedna, jedyna, jedyna, nigdy nie będę w stanie pozwolić ci odejść
Doprowadzasz mnie do szału dziewczyno, ślicznotko, moja dziecinko, jesteś moją jedyną

*shawty - slangowe określenie na piękną, seksowną dziewczynę
**tutaj jest to charakterystyczne określenie tłumaczone jako to send away, czyli odesłać

angielskie tłumaczenie minJ07loveEH04

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...