Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 28 listopada 2011

Jung Yeop - Nothing better 2009

Piosenka odkryta dzięki Oh My School :) Podoba mi się chyba każdy jego utwór, uważajcie bo Jung Yeop ma głos, w którym łatwo się zakochać.


Jung Yeop - Nic lepszego

Zawsze się przede mną pojawiała
Twoja twarz, pamiętam
Moje serce, które się zatrzymało
Złośliwie wzięłaś moje dysfunkcyjne serce
I z twoim szerokim uśmiechem
Właśnie w taki sposób z łatwością otworzyłaś moje serce

To prawda, właśnie tak stałem się twoim mężczyzną
Wszystkie moje niemiłe wspomnienia, już dłużej ich nie pamiętam
Ponieważ dłoń, która mocno mnie trzyma
Jest ciepła jak wiosna


A teraz jak we śnie moje serce
Stopniowo zatrzymało się przy twoim boku
Nie budząc się nawet na jedną chwilę
Śnię niekończący się sen

A teraz jak oddychanie*
Jeśli miałabyś zawsze odpoczywać/być przy moim boku
Jeśli miałabyś na zawsze tak pozostać
Nic lepszego, nic lepszego niż ty
Nic lepszego, nic lepszego niż ty

A teraz jak we śnie
Moje serce w twoich objęciach pozostaje nieruchomo
Nie budząc się nawet na jedną chwilę
Śnię niekończący się sen

A teraz jak oddychanie
Jeśli miałabyś zawsze odpoczywać/być przy moim boku
Jeśli miałabyś na zawsze tak pozostać
Nic lepszego, nic lepszego niż ty
Nic lepszego, nic lepszego niż ty

Nic lepszego, nic lepszego niż ty

*pewnie chodzi o to, że jest niezbędna do życia jak oddychanie 


angielskie tłumaczenie JpopAsia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...