Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 listopada 2011

4men - Baby Baby 2010

Znalazłam tą  piosenkę dzięki G Dragonowi... przez przypadek trafiłam na film na YouTube - fragment jakiegoś programu z Big Bang, gdzie pytali G Dragona co zaśpiewa w dniu swojego ślubu, a on odpowiedział na to pytanie właśnie tą piosenką.


4men - Dziecinko Dziecinko/Kochanie

Nie znałem powodu dlaczego się zmieniłem
Przez długi czas o tym myślałem
Po tym jak cię poznałem, wydaje mi się, że się zmieniłem - bardzo
Kiedy słyszę tą piosenkę

Jestem taki wdzięczny za ciebie och dziecinko
Jesteś taka śliczna
Nie mogę od ciebie oderwać oczu
W moich oczach, widzę tylko ciebie
Chcę tylko patrzeć na ciebie
Naprawdę och dziecinko

Minął dzień i znowu się spotykamy
Wtedy się rozstajemy i znowu spotykamy
To jest takie dobre - tylko śmieję się bez powodu
Czy widzisz mnie takiego?

Jestem taki wdzięczny za ciebie och dziecinko
Jesteś taka śliczna
Nie mogę od ciebie oderwać oczu
W moich oczach, widzę tylko ciebie
Chcę tylko patrzeć na ciebie
Naprawdę och dziecinko

Mój każdy dzień jest taki szczęśliwy och dziecinko
Mam nadzieję, że takie dni nigdy się nie skończą
Mam nadzieję, że nic się nie zmieni

Jestem taki wdzięczny za ciebie och dziecinko
Jesteś taka śliczna
Nie mogę od ciebie oderwać oczu
W moich oczach, widzę tylko ciebie
Chcę tylko patrzeć na ciebie
Naprawdę och dziecinko

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...