Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 30 listopada 2011

Jang Geun Suk - Let me cry 2011

Kiedy szuka się angielskiego tłumaczenia tej piosenki, zazwyczaj wszędzie trafia się na jedną i tą samą wersję, ale przez przypadek udało mi się znaleźć coś innego. Mam wrażenie, że ten przekład jest odrobinę lepszy, dlatego wykorzystam go do tłumaczenia na polski.


Jang Geun Suk - Pozwól mi płakać

W okno uderza głuchy odgłos deszczu
Słodkie wspomnienie, które nie może wymazać tego poczucia winy
Tak jak cierń, którego nie widać

Twoje schwytane serce
Wolałoby raczej zupełnie zapomnieć
A jeśli tak...

#Pozwól mi płakać, pozwól mi płakać
Czy smutek powinien mieć teraz nade mną władzę
To mnie zabije
Nie mogę latać, nie mogę oddychać
Ale jeśli nadejdzie jutro
Na pewno odzyskam naszą przyszłość

Krzyczę do Narcyza, nie ma odpowiedzi
Taniec jest katharsis/oczyszczeniem, ale to tylko echo
Jak unosząca się bańka [mydlana]
Miłość zniknie
I będę próbował i wyszepczę to nocy...

Pozwól mi płakać, pozwól mi płakać
Nawet jeśli to tylko sen
Myślę, że jakoś
Nie chcę tego więcej widzieć
Będę latał, będę oddychał
I będę się trzymał z dala
Żeby miłość nie odfrunęła

Moje serce kręci się tam i z powrotem
Włóczy się, szuka światła

#

Jak unosząca się bańka [mydlana]
Miłość zniknie
I będę próbował i wyszepczę to nocy...

angielskie tłumaczenie Lantia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...