Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 listopada 2011

G Dragon & T.O.P. - Knock out 2010

Coś dla fanów GD i TOP-a. W trzech kolejnych postach zamieszczę trzy promocyjne single z ich wspólnej płyty: Knock out, Don't go home i Baby good night. Wybrana przeze mnie kolejność jest zamierzona, ponieważ teledysk do piosenki Don't  go home, łączy te single w całość - nie myślcie jednak, że jest to jakaś trzy-odcinkowa historia. Po prostu postanowili w sprytny sposób przypomnieć poprzedni klip i zareklamować następny.

Piosenka Knock out została zbanowana przez największe publiczne stacje telewizyjne. Jako powód podali rzekomo zły wpływ na duszę narodu, więcej o tym możecie przeczytać na allkpop.
Dawno temu udało mi się znaleźć bardzo dobre tłumaczenie tej piosenki ze szczegółowymi wyjaśnieniami, dlatego pojawi się sporo odnośników.
Moje tłumaczenie tej piosenki można również znaleźć na stronie tekstowo.pl.


GD & TOP - Nokaut
(nokaut w rozumieniu - coś jest tak świetne, że zostaliśmy przez to oszołomieni, znokautowani)

#Znokautowany, to jest nokaut, uderzenie, uderzenie, uderzenie, uderzenie
Kiedy ktoś mnie widzi, nieświadomie go nokautuję
Nie, wyciągają ręce, patrzą się w moją stronę
Co? Jesteś znokautowany

##To jest podwójne, podwójne, podwójne, podwójne combo
Podwójne, podwójne, podwójne, podwójne combo¹
To nie jest balonowa, balonowa, balonowa, balonowa guma²
Wtedy mnie przeżuwasz, przeżuwasz³ a my to mamy gdzieś

Dziewczyny, które idą ulicą [wrzeszczą]
Imię, które nawet mężczyźnie wykrzykują (TOP)
Mój rap jest podstawowym daniem w Korei
Moi ludzie, którzy mnie kopiują
Są skomplikowani i słodcy
Mój podwójny zawód rozbił kolorowe soczewki
Chcą być gwiazdami jak ja
Ciągle ścigany jestem gwiazdą filmową
Mimo że od kobiet wolę zabawki, jeśli odważysz się ze mnie śmiać, to będzie cię boleć (nie chciałem ach)
Jestem autentyczny a ty do kitu
Jesteś tylko kubkiem takiej sobie słabej kawy
Moje czarne źrenice cię zniewolą
Moje krótkie rzęsy są inne niż obrzydliwy przydymiony makijaż, urodziłem się z nimi

Znokautowany, to jest nokaut, uderzenie, uderzenie, uderzenie, uderzenie
Kiedy ktoś mnie widzi, nieświadomie go nokautuję
Nie, wyciągają ręce, patrzą się w moją stronę
Jesteś znokautowany

##

G Dragon, który przybył z chmur
Leć super chłopcze¹, Son Oh Gong¹¹ na bicie
Mikrofon jest moją buławą/batutą, Napoleon na scenie
Czy jesteście gotowi?
Będę wznosił swój świetny styl, niektórzy chcą być Kwon Ji Yong'iem¹²
Błysk błysk błysk jeśli cokolwiek na to wrzucisz to stanie się obrazkowe
Każdy zna moje imię (brawo moje życie)
Od Seulu do Tokio robią mi zdjęcia i nazywają Hong Gil Dong'iem¹³
Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, niedziela, codziennie jestem nękany przez mój grafik
Kiedy znowu nadchodzi noc, jestem taki samotny, skandale, czekajcie na mnie (oppa)¹
Godność/honor nie może znieść, kiedy mówisz, ze lubisz tego oppę
Mój Gaho¹wyprzedza go popularnością¹
Moje gesty są hipnotyczne (język znaków, który cię uwodzi)
Mój głos jest perfekcyjną, słodką Meduzą

#
##

x2
Głosy, z którymi się urodziliśmy
Są jak migdały i czekolada
Współpraca z Diplo¹
Bajka w twoim śnie z ostatniej nocy, która nie jest realna

#
##

¹chodzi o duet, który tworzą GD i TOP
²ich umiejętności nie są kruche, ale prawdziwe
³slang - krytykujesz
dosł. wirujemy, tutaj slang
⁵, TOP to też nazwa popularnej w Korei kawy
TOP jest piosenkarzem i aktorem
określenie używane w stosunku do muzyków, którzy zostają aktorami, ale nie radzą sobie z graniem, TOP pokazał, że dobrze mu idzie w obydwu zawodach
nie potrzebuje makijażu, bo świetnie bez niego wygląda, przytyk do boysbandów używających mocnego makijażu
¹GD porównany do bohatera kreskówki
¹¹postać z kreskówki
¹²prawdziwe imię i nazwisko G Dragona
¹³koreański Janosik, który umiał niespodziewanie pojawiać się w różnych miejscach
¹wyjaśnienie¹pies GD
¹uważa, że lubienie innych idoli jest bez sensu, bo nawet jego pies jest popularniejszy
¹amerykański DJ i producent, który remixował tą piosenkę

angielskie tłumaczenie  soleil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...