Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 listopada 2011

FT Island - One word 2008 (On Air OST)


polskie tłumaczenie - Nami J

FT Island - Jedno słowo

#Jest jedno słowo, którego nie mogę powiedzieć
Jest jedno słowo, którego nie mogę usłyszeć 
Kocham cię, kocham cię
Ukryłem te słowa w moim sercu
Słowa, które zostawiły mnie zapłakanego
Słowa, które dały mi tylko ten ból

Słowa, których nie mogę powiedzieć nawet teraz, kiedy pozwalam ci odejść
Kocham cię
 

Jestem teraz przy tobie, ale kogo szukasz?
Czuję się zgorzkniały w stosunku do ciebie bo nie wiesz co do ciebie  czuję
Tylko obejrzyj się i popatrz na mnie
Ja, który przychodzę tylko do ciebie
Miłość cię woła, ale odwracasz się [od niej], raniąc siebie

#


Tylko raz chwyć moją dłoń  
Ja, który będę przychodził tylko do ciebie
Jeśli zostałaś zraniona przez inną miłość, mocno cie przytulę i będę ocierał twoje łzy


Te słowa moje serce woła każdego dnia
Te słowa moje serce krzyczy każdego dnia

Kocham cię, kocham cię
Ocieram te słowa z łzami
Słowa, które dzisiaj utrzymały mnie przy życiu
Słowa, których dziś znów nie mogę wymazać
Kocham cię, kocham cię
Chcę usłyszeć te słowa od ciebie


#

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...