Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 8 listopada 2011

DBSK (TVXQ) - Wrong number 2008

Piosenka z czasu, kiedy DBSK miało pięciu członków.


DBSK - Zły numer (Pomyłka)

Dzwonisz, żeby mnie sprawdzić przynajmniej dwanaście razy dziennie
Jeśli akurat z kimś rozmawiam
Zostawiasz pełną podejrzeń wiadomość
Z kim rozmawiam o tej godzinie?
To staje się dla mnie trudne, kiedy wymyślasz nieistniejącą dziewczynę, yeah

Uwięziłaś mnie w miłosnym wyznaniu*
Nawarstwiają się denerwujące pretensje/zrzędzenie/krzyczenie, zmieniają się w coś, co jest stale obecne**
Nie
Chcę cię zapomnieć
Dopilnuję, żebyś nigdy więcej do mnie nie zadzwoniła, powiedziałem


#Masz zły numer
Masz zły numer
Przepraszam, masz zły numer
Więc więcej do mnie nie dzwoń

Znasz rozkład mojego dnia jakbyś była moją matką
Zawsze martwisz się o to z kim jestem, jakby to było dla mojego dobra
Próbujesz się tłumaczyć, mówiąc że byłaś ciekawa
Ale ekstremalne ograniczenia, które wprowadziłaś sprawiły tylko, że miłość jest bardziej bolesna
Jaki jest sens w kurczowym trzymaniu się rozłączonej rozmowy?
Słowa, które słyszę są jasne, co powiedzieć

#

Masz zły numer (nie mogę pójść)
Masz zły numer
Przepraszam, masz zły numer
Więc więcej do mnie nie dzwoń

Wszystko usunę
Wszystko zmienię
Hasło, które obydwoje pamiętamy
Wykasuję dzwonek, który dzwonił za każdym razem, kiedy moje imię pojawiało się na twoim telefonie
Wszystko wykasuję reset, reset

Wow, myślę, że zwariuję
Będę wdzięczny jeśli się zamkniesz
Jestem jak głupia ryba w twojej sieci, czy to nie wystarczy? Forsa
Twoje miłosne wyznania drapią moją skórę, staję się otępiały
Głowa znowu zaczyna mnie boleć, zaczynam mieć jakieś omamy słuchowe

Jakbyś była zainteresowana, jakby to było dla mnie, jestem tylko twoją rzeczą
Słowo "nie" nie powinno cię niepokoić
Tylko pozwól mi odejść
Pomóż mi, żebym mógł uciec, powiedz
Zaszliśmy już o wiele za daleko, żeby zacząć od nowa

#

Chcę teraz od ciebie uciec
Nie dzwoń do mnie więcej
Nie trzymaj się osoby, która odeszła
Po prostu pozwól mi odejść
Po prostu pozwól mi odejść


*dosł. słowa miłości
**ewidentny przykład mojej wesołej twórczości, po ang. jest turning into attachment, ale jak dosłownie przetłumaczę to nie bardzo się wiąże z całym wersem

angielski tłumaczenie lyricskeeper, JpopAsia

Wersja na której widać tylko mojego ulubieńca czyli Park Yoochuna, na tym kanale zamieszczone jest film solo każdego członka.


Wersja taneczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...