Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 2 listopada 2011

CN Blue - Sweet Holiday 2010


CN Blue - Słodkie wakacje

Jestem szczęśliwy, ponieważ cię poznałem
Śnię/marzę, ponieważ cię poznałem
Śmieję się zawsze kiedy cię widzę
Może to miłość
Od momentu, kiedy pierwszy raz cię ujrzałem moje serce się zatrzymało
Zastanawiam się czy to sen, zakochałem się
Moje bijące serce, och moja dziewczyno
To jest miłość

Zastanawiam się jak ci wyznać [uczucia]
Jeśli dowiesz się o moich uczuciach
Jeśli myślisz tak samo jak ja
Codziennie myślę o tobie
Nasze własne słodkie wakacje

Zbliżam się do ciebie, krok za krokiem
Wyznam ci [uczucia], och śliczna dziewczyno
Jeśli jesteśmy razem, och jest dobrze
To jest miłość

Kiedy codziennie widzę cię w moim śnie
Kiedy moje serce szybko bije patrząc na ciebie
Kiedy zasypiamy z mocno splecionymi dłońmi
Ty i ja należymy do siebie
Nasze własne słodkie wakacje

Czuję bicie mojego serca, za każdym razem kiedy myślę, że to może się nie udać
Oczywiście, co za wspaniała dziewczyna
Nigdy nie przestanę się śmiać
Lepsze niż to
Oświeć mnie, jeszcze odrobinę słodka dziewczyno.
Boże, moja dziewczyna

Jestem szczęśliwy, ponieważ cię poznałem
Śnię/marzę, ponieważ cię poznałem
Śmieję się zawsze kiedy cię widzę
Może to miłość
Od momentu, kiedy pierwszy raz cię ujrzałem moje serce się zatrzymało
Zastanawiam się czy to sen, zakochałem się
Moje bijące serce, och moja dziewczyno
To jest miłość

angielskie tłumaczenie Princess.of.Tea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...