Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 22 października 2011

Seungri - Strong Baby 2008


Big Bang (Seungri) - Silna dziecinka/Silny, dziecinko

Wy wszyscy jak ten człowiek
Ayo,wasz chłopak GD daje wam znać
VI* jest gotowy uderzyć (VICTORY)
Jego scena, jego show/występ
Jego ruchy, jego nawijka**
I niczego nie powstrzymuj
Po prostu pozwól temu odejść, na pewno***
Pokaż im na co cię stać, bracie****

Hej sexy (trzask, trzask, trzask,trzask*****)
Dzisiaj wieczorem, wiesz (trzask, trzask, trzask,trzask)
Jestem silny, dziecinko (trzask, trzask, trzask,trzask)
Zakładam a potem... (chodźmy)

Kochajmy się tej nocy, tej nocy zasłoń mi oczy
Nie mów "to koniec", nie pozwól mi odejść
Wybuchający neon, rozbita kula dyskotekowa
W tym miejscu, ty i ja, tylko my dwoje, rock and roll
(Hej tam, dziecinko powiedz mi czego chcesz, powiedz yeah)
Na kogo jeszcze czekasz
(Hej tam, zabierz mnie gdzieś,więc pospiesz się i chodź do mnie)
Szorstko zbliż się do mnie, nie zatrzymuj się

#To dopiero początek, to czas żeby stać się jednością
Twoja stopa na mojej, twoje ramię mnie obejmuje
Razem tańczymy i razem rozpalamy płomień
Jesteśmy najgorętsi na świecie, właśnie tttttak jo

Lubisz to (trzask, trzask, trzask,trzask)
Wszyscy są dorośli (trzask, trzask, trzask,trzask)

Zauważalne/widoczne kłamstwa, nie mów "nienawidzę cię"
Dlaczego mówisz rzeczy bez związku, wyraźny ślad po pocałunku na twoim policzku
Niezapomniana ostatnia noc, gorąca noc
Nie pytaj mnie o wiek pewnie wiesz, kochaj mnie
(Hej tam, dziecinko powiedz mi czego chcesz, powiedz yeah)
(twoje) spojrzenie drży, dlaczego się wahasz
(Hej tam, zabierz mnie gdzieś,więc pospiesz się i chodź do mnie)
Nie bój się za bardzo, zrelaksuj swój umysł 
Jestem taki taki taki wyluzowany/świetny

#

Imprezujmy dziecinko, potrząśnij tym dziecinko przez całą noc
Tylko jedną noc, jeden raz
VICTORY poczuj mnie moja dziecinko (gorący jak płomień)
Mówisz nie, ale twoje oczy mówią mi
Zatrać się w muzyce, dalej dziewczyno ze mną
(jo zatańczmy)

#

Podejdź trochę bliżej (trzask, trzask, trzask, trzask)
Yeah własnie tak (trzask, trzask, trzask, trzask)
Wiesz jak to jest (trzask, trzask, trzask, trzask)
VI właśnie tak, żegnam panie

*to odniesienie do drugiego imienia scenicznego Seungri - V.I., VICTORY
**słowo flow ma kilka znaczeń, ale myślę, że tu chodzi o właśnie to słowo
***fosho - for sure slang
****brah ® bro ® brother
*****w angielskim to też jest onomatopeja, ale ciężko znaleźć pasujący tu odpowiednik

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...