Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 17 września 2011

Taeyang feat. Teddy - Prayer 2008


Taeyang feat Teddy - Modlitwa

#Pozwól, że powiem o-oo
Moje serce krzyczy za tobą
Dwusylabowe słowo "miłość" to za mało*
Pozwól, że powiem o-oo
Żyjesz i oddychasz we mnie
Pozwól, że powiem o-oo
Moje serce krzyczy za tobą

Pozwól, że powiem o-oo
Tylko ty możesz mnie mieć

Kiedy smakuję twój oddech, kiedy cię obejmuję
Czuję w środku jakbym miał wiecznie trwać
Wiesz, że jesteś moją ostatnią dziewczyną
Do dnia mojej śmierci, jesteś moją dziewczyną
Nie ma niczego czego żałuję
Wiem, że jestem szaleńczo zakochany
Twój uśmiech sprawia, że odżywam
Nie bój się
Moja modlitwa za ciebie dosięgnie niebios


#

Czasami świat wejdzie pomiędzy naszą dwójkę/rozdzieli nas
Nie zachwieje się, nie poddam się, nie puszczaj mojej dłoni
Ponieważ jesteś moją damą
Sprawiasz, że odżywa moje przytłoczone ciepło
Niczego się nie bój
Obronią nas moje szczere modlitwy

#

Zawsze kiedy cię obejmuję
Na całym ciele czuję dreszcze
Wszystkie moje dolegliwości i ból zmieniają się w odlatujące czyste/niewinne białe  ptaki
Twój los jest ustalony
Jestem twoim żołnierzem, dziecinko mam ciebie
Razem stawiamy czoło przeciwnościom świata
Łatwo się męczę, ale ty jesteś inna
Jest o wiele więcej miłości, której jeszcze ci nie dałem
Jesteś niebem, ja ziemią
Jestem słońcem, ty księżycem
Ty i ja, polecimy
Ty jesteś Bonnie, ja Clyde'm
Pragnąłem cię
Co noc o tobie śniłem
Jesteś takim rodzajem miłości
[Której] Nigdy nie mogę skończyć

Możesz na mnie liczyć


Pozwól, że powiem o-oo

Moje serce krzyczy za tobą
Dwusylabowe słowo "miłość" to za mało
Pozwól, że powiem o-oo
Żyjesz i oddychasz we mnie
Pozwól, że powiem o-oo

Moje serce krzyczy za tobą
Dwusylabowe słowo "miłość" to za mało
Pozwól, że powiem o-oo
Tylko ty możesz mnie mieć

Pozwól, że powiem o-oo

*po koreańsku słowo miłość składa się z dwóch liter 


angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...