Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 10 września 2011

Jung Yeop - Monologue/Soliloquy/Talking to myself 2010 (Bad Guy OST)

W końcu udało mi się znaleźć angielskie tłumaczenie tej piosenki :D To jedna z najpiękniejszych piosenek jakie słyszałam. Jung Yeop (Jeong Yeob) ma naprawdę świetny głos.



Jung Yeop - Monolog (Mówienie do siebie)

Jak głupiec
Osoba taka jak ty
Mój widok sprawia ci ból
Jak głupiec
Uśmiechasz się do mnie
Zasmucam cię

Nie płacz, nie wahaj się
Po prostu ode mnie odejdź/opuść mnie
Nie płacz, wyrzuć to tak jak spadający deszcz
Wyrzuć nawet wspomnienia o tym, że się spotykaliśmy

Kocham cię
Tak sobie powiedziałem
Tęsknię za tobą i drżę od płaczu
Kocham cię
Powtarzam to sobie, dopóki nie braknie mi tchu
Ja... ty... jak głupiec

Jak głupiec
Te tępe pożegnanie
Pozostaw żal za sobą
Jak głupiec
Zdezorientowany przez tą miłość
I moje serce stało się zimne jak głaz

Nie płacz, nie bądź smutna
Prawdą jest to, że ja też cierpię
Nie płacz, wytrzyj to jak łzy
Wymaż ten wyraz widoczny w twoch czach

Kocham cię
Tak sobie powiedziałem
Tęsknię za tobą i drżę od płaczu
Kocham cię
Powtarzam to sobie, dopóki nie braknie mi tchu

Ja... ty...
Kocham cię
Więc powiedziałem sobie
Tęsknię za tobą i drżę od płaczu

Kocham cię
Powtarzam to sobie, dopóki nie braknie mi tchu

Ja... ty... tęsknię za tobą

angielskie tłumaczenie alohahands

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...