Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 7 września 2011

4men - Reason (Why) 2010 (Secret Garden OST) - tłumaczenie


4men - Powód (Dlaczego)

Nie ma mowy, że mnie znasz
Nic nie wiesz
Poznasz mnie, jeśli kogoś kochałaś

Mogłabyś stać się mną?
Moglibyśmy wymienić się sercami?

Dowiesz się co mam w sercu, jeśli chociaż tak kochałeś
Nigdy nie dowiesz się co mam w sercu
Po raz pierwszy chcąc kogoś ochronić 


#Możesz się na mnie oprzeć, musiało być ci ciężko
Bardzo długo czekałaś
Zbyt długo zajął mi powrót do ciebie
Mam nadzieję, że to nie jest tylko przypadkowe
Moje serce poznało cię pierwsze i mówi mi
Że czekałem na ciebie


Miłość zmienia wiele rzeczy
Nawet te, o których myślisz, że nie da się ich nigdy zmienić
Zmieniła nawet moje małe przyzwyczajenia


Mam nadzieję, że to będziesz ty
Osoba, która ze mną będzie
Tą osobą będziesz ty


#

To już od dawna była miłość
Wykrzyczę światu, że cię kocham
Od teraz będę cię chronić
nawet jeśli moje ciało się zmieni
Moje serce wciąż tu jest
Moje serce poznało cię pierwsze


angielskie tłumaczenie Princess.of.Tea



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...