Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 września 2011

2NE1 - Lonely 2011


2NE1 - Samotna

Słowa, które właśnie mówię, nie wiem czy cię zranią
Pewnie sprawią, że będziesz mnie na zawsze nienawidził
Ty, mówisz, że nie jestem taka jak kiedyś, to nie jest do końca prawdziwe
Ta zmiana we mnie dla mnie też jest dziwna
#Jesteś taki miły, ale
Taki właśnie jesteś, ale oo

Nie wiem, nie wiem
Dlaczego taka jestem
Byliśmy tak bardzo zakochani, a ty teraz tu jesteś, ale oo
Nie wiem
Teraz, chcę odnaleźć siebie
##Skarbie przepraszam, nawet kiedy z tobą jestem, jestem samotna
Musi mi czegoś brakować jeśli chodzi o miłość, proszę wybacz tej okropnej osobie, którą jestem

Przepraszam, to twoja i moja historia
Muszę nie być warta rzeczy nazywanej miłością, nawet mimo tego, że jestem przy twoim boku
###Skarbie jestem taka samotna, samotna, samotna, samotna, samotna
Skarbie jestem taka samotna, samotna, samotna, samotna, samotna

Skarbie jestem taka samotna, samotna, samotna, samotna, samotna
Skarbie jestem taka samotna, samotna, samotna, samotna, samotna
Nie zrobiłeś nic złego, to ja jestem dziwna
Wygląda na to, że już od dawna jestem przygotowana na nasze zerwanie
Naprawdę chciałam cię dobrze traktować, dlaczego spośród wszelkich możliwych sytuacji właśnie wtedy kiedy muszę zmierzyć się z miłością
Oddalam się i jestem nieskończenie samotna


#

Ponieważ jestem tylko kolejną dziewczyną
Ta noc jest taka samotna, ja
Nie mogę już tego znieść, żegnaj
Ponieważ jestem tylko kolejną dziewczyną
Jestem taka samotna
Nawet mimo tego że jestem teraz przy twoim boku
Skarbie jestem taka samotna
##
###

angielskie tłumaczenie GEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...