Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 września 2011

2NE1 - I'm the best


2NE1 - Jestem najlepsza Jestem najlepsza

Jestem najlepsza
Jestem najlepsza
Jestem najlepsza
Naj-naj-najlepsza
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Oo mój Boże 


Ktokolwiek na mnie popatrzy widzi, że jestem zabójcza
Dobrze
To ciało nigdy nie będzie na drugim miejscu
Dobrze 


Podążasz za mną, ale
Tylko ja biegnę do przodu
Wskakuję na stół, przy którym siedzisz
Nie obchodzi mnie


Jeśli mnie dotkniesz nie będziesz w stanie sobie z tym poradzić
Jestem gorąca, gorąca, gorąca, gorąca jak ogień
Zanim coś przewrócę
Proszę, czy ktoś może mnie powstrzymać


Otwieram swoją szafę i
Nakładam najświeższe ubrania
Odbicie mojej twarzy w lustrze
Dokładnie je sprawdzam
Jest 8
Mam spotkanie o 8:30
Dzisiaj wychodzę odważnym krokiem 


Jestem najlepsza
Jestem najlepsza
Jestem najlepsza
Jestem najlepsza
Naj-naj-najlepsza


Ktokolwiek na mnie popatrzy widzi, że jestem fantastyczna
Dobrze
Nawet gdybyś był mną zazdrościłbyś mi takiego ciała
Dobrze


Faceci odwracają się, żeby na mnie popatrzeć
Dziewczyny za mną podążają/naśladują
Patrzenie na mnie z góry, (obserwowanie tego) z miejsca
na którym codziennie siedzę jest męczące

Udawanie, że jest się sportowcem, ten snobistyczny
Niezdarny podrywacz
Jakbyś był przebita oponą
Odpowiednio cię rzucę, tak żeby ludzie widzieli

Nie zgadzam się na bycie porównywaną
Mówię ci prawdę
Jeśli mówimy o mojej wartości, jestem
Jak miliard dolarów skarbie
Ludzie, którzy co nieco wiedzą
Oni wszyscy to wiedzą, więc się ich spytaj
Złap kogokolwiek i się spytaj
Kto jest najlepszy


Jestem najlepsza
Jestem najlepsza
Jestem najlepsza
Jestem najlepsza

Kto? Jesteś lepszy ode mnie?
Nie nie nie nie na na na na
Kto? Jesteś lepszy ode mnie?
Nie nie nie nie na na na na
Kto? Jesteś lepszy ode mnie?
Nie nie nie nie na na na na
Kto? Jesteś lepszy ode mnie?
Nie nie nie nie na na na na


Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata

Oo mój Boże


angielskie tłumaczenie GEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...