Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 stycznia 2014

Rain - La song 2014



Rain - Piosenka

Nie jestem kimś, kto jest jakiś typowy, tak właśnie jest
Sprawiam wiele kłopotów, ale jestem posłusznym słodziakiem, proszę, kochaj mnie

La lalalala lalala lala lala lalala
La lalalala lalala lala lala lalala

1 2 3 4 pokaż mi, co masz
1 2 3 4 pokaż mi, co masz

Mam wiele ziemi, na której mogę się położyć, inni nie, ale zachowują się, jakby mieli
Jestem inny niż ci kiepscy ludzie, którzy tylko kupują zagraniczne auta, chodźcie za mną
Nie potrzebuję kluczyków Maserati, Ferrari
Ponieważ samo moje ciało jest takie bogate
Ponieważ wyglądam bogato, ponieważ tak żyję
Mocno wiążę sznurówki, poluźniam krawat
Nie chcę dzisiaj mówić o niczym innym
Nie chcę po prostu się popisywać, że to wszystko mam
Chcę to dzisiaj zrobić, wszyscy wystrojeni jak ja
Po prostu dzisiaj imprezujcie

La lalalala lalala lala lala lalala
La lalalala lalala lala lala lalala

Ach zgadza się
Nadciągamy

Czas na taniec

Wszyscy śpiewajcie piosenkę

La lalalala lalala lala lala lalala
La lalalala lalala lala lala lalala
La lalalala lalala lala lala lalala
La lalalala lalala lala lala lalala

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...