Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 18 stycznia 2014

Outsider - Acquaintance 2010




Outsider - Znajomy

Pasja życia, coś takiego jak nadzieja nie istnieje
Oddycham, bo po prostu żyję
Moje ciało czuje się w porządku, to nic wyjątkowego
A jednak czuję, jakbym tonął
Świat bez końca mnie dusi
Moje serce zamknęło się tylko w połowie
Zakładam zamek na te drzwi
Zamki zardzewiały od wiecznej samotności
Odwracam swój klucz (klucz)
Alienacja od odpowiedzi, trzymam się swoich kajdanów
To mnie dusi (to mnie dusi)
Odbieram telefon, który nigdy nie dzwoni
Całą noc czekam na twój telefon (całą noc)
Potrzebuję twojego zainteresowania, potrzebuję rozmowy z tobą
Potrzebuję twojej dłoni, potrzebuję nawet twojej małej miłości
Proszę, rozpal lont, który blaknie

Nie mogę się tu wmieszać, nigdzie
Nie mogę do ciebie należeć, do niej, do nikogo innego
Niespokojnie chodzę naokoło ciebie (naokoło ciebie) x2
Czy księżyc zrozumie moją samotność?
Zastanawiam się, czy gwiazdy zrozumieją moje blizny
Zagrzebany w nieszczęściu, śpiewam tą piosenkę
Pochowany w samotności, wołam twoje imię x2

Niespokojnie chodzę naokoło ciebie (naokoło ciebie)
Chodzę naokoło, ponieważ boję się zmiany
Złamany przez okowa miłości, śpiewam, żeby odnaleźć tą jedyną
Gdzie poszłaś, zostawiając mnie tutaj, nie wiem
Zostawiałaś mnie tam, w miejscu, którego nikt nie zna
Chcę to zostawić za sobą
Pragnienie miłości, zawsze czuję głód
Brakuje mi nawet czubków twoich palców
Podważając nasze zainteresowanie, miłość wydaje się być luksusem
Czasami to co zawsze za mną podąża
Kiedy mój cień jest przykryty przez księżyc, rysuję cię w moim sercu
Recytuję sobie
Codziennie boję się niekończącego się życia
Chcę cię zobaczyć, dotknąć cię, poczuć cię
Mogę powiedzieć jedynie te słowa, gryzę moją żałosność

# x2

angielskie tłumaczenie twirlyBox @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...