Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 22 stycznia 2014

LED Apple - Left alone 2014


LED Apple - Zostałem sam

Nie mogę otworzyć oczu, chyba jestem zmęczony
Całą noc byłem zagubiony we wspomnieniach
Płacz, kiedy budzisz się o poranku, boli bardziej niż sądzisz

Kiedyś wszystko było podwójne
Próbuję to wszystko wyrzucić do śmieci
Ale znowu odkładam na miejsce i cicho cię wołam

Ty, głupiec, który cię nie zapomniał
Jedynym głupcem na świecie jestem ja
Więc przestań pojawiać się w moich snach
Nie mów mi, żebym cię zapomniał, proszę
Ty, ponieważ cię kocham, wróć do mnie
Wariuję, czekając na ciebie
Myślę, że wpadnę w tarapaty, staję się niebezpieczny

Za każdym razem gdy oddycham, tęsknię za tobą
Myślę, że nadszedł czas, żebym cię zaczął nienawidzić
Ale to dziwne, w moich wspomnieniach stajesz się ładniejsza

Ty, głupiec, który cię nie zapomniał
Jedynym głupcem na świecie jestem ja
Nie mogę żyć bez ciebie, potrzebuję cię, codziennie umieram

Aż niebo stanie się czarne

Tak, mam tylko ciebie, to tylko ty
Jedynym głupcem na świecie jestem ja
Więc proszę, przestań pojawiać się w moich snach
Nie mów, żebym cię zapomniał, proszę

Moja ukochana, wróć do mnie
Wariuję, czekając na ciebie
Myślę, że wpadnę w tarapaty, staję się niebezpieczny

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...