Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 18 stycznia 2014

Gary (LeeSSang) ft. Juvie Train, Kye Bum Joo - Mr. Gae


Gary ft. Juvie Train, Kye Bum Joo - Pan Gae

#Stałem się dzisiaj psem, pijanym i sponiewieranym, na tej pogłębiającej się nocnej ulicy, pod neonem
Stałem się dzisiaj psem, pijanym i sponiewieranym, na tej pogłębiającej się nocnej ulicy, pod neonem
Stałem się dzisiaj psem, pijanym i sponiewieranym, na tej pogłębiającej się nocnej ulicy, pod neonem
Stałem się dzisiaj psem, pijanym i sponiewieranym, na tej pogłębiającej się nocnej ulicy, pod neonem

Kiedy nadchodzi weekend, wyrzucam "ry", część mojego imienia*
Nie jestem jeszcze martwy, jestem popularny w klubach tak jak Big Bang
Hip hop czy electro, nie dbam o to, Gangnam, Itaewon, Hongdae**
Kiedy imprezuję, staję się szalenie ostry, wyjmę to na twoje czoło
Staję się fajniejszy, kiedy cię widzę, jestem wilkiem do szpiku kości
Jeśli chcesz, możesz być moją parą we wszystkie dni oprócz poniedziałku***
Przemoczony w bombajskim szampanie
Codziennie staję się sponiewierany, codziennie staję się sponiewierany

##Szukam Wenus, lecę ponad Drogą Mleczną
Szalenie krzyczę i krzyczę
Szukam Wenus, lecę ponad Drogą Mleczną
Szalenie krzyczę i krzyczę

#

Nic sie pogłębia, piję dzisiaj jagerbomby****
Od Hongdae do Itaewon, od Madholic do Boom Bar*****
Nie żegnam się z żadnymi pieniędzmi, wszystko jest płacone po połowie
Dziecinko, proszę, przestań, twoje gorące spojrzenie
Taniec z tobą, nigdy, powód, dlaczego nie mogę z tobą tańczyć
Spójrz na moje stopy, jordany 11 gamma blue******

##

*moje przypuszczenie - Gary czyta się [gaery] z mocniejszym podkreśleniem [e], dlatego po wywaleniu "ry", zostaje nam "ga" wymawiane [gae] tak samo jak koreańskie słowo 개 czyli pies, więc według mojej teorii tytuł jej dwuznaczny i można go również przetłumaczyć jako Pan Pies
**popularne seulskie dzielnice
***nawiązanie do programu Running Man, gdzie Gary nieustannie okazuje uczucia Song Ji Hyo (aktorce, która razem z nim i kilkoma innymi osobami jest stałym członkiem obsady), w związku z czym zostali ochrzczeni mianem Poniedziałkowej Pary
****drink składający się z Redbulla i likieru Jagermaister
*****seulskie kluby
******może chodzi o to, że są drogie, u nas około 700 zł

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...