Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 18 stycznia 2014

Gary (LeeSSang) ft. Jung In - Drunken night tune 2014


Gary feat. Jung In - Melodia pijanej nocy

Głodna młodość, co noc, napaleni mężczyźni
Trudne puzzle nazywane sukcesem
Miłość dała mi moje wszystko, a
Moi wrogowie zabrali mi to
Skargi mojego dzieciństwa, pomysły mojej młodości
Spisałem je wszystkie na białej kartce papieru, niczego nie pomijając
Wszystko, czego doświadczyłem chorym sercem
Kidy upływa czas, a biały śnieg zakrywa moją głowę
To wszystko wróci znowu na wiosnę

#Och och och och och och och och melodia pijanej nocy
Och och och och och och och och melodia spragnionego życia

37 lat, połowa życia, 10 lat od debiutu, 8 albumów stworzonych dzięki mojemu życiowemu doświadczeniu
Nigdy nie poniosłem porażki, to zawsze był sukces, co roku mała kwota pieniędzy, przeżywałem rok tylko z 200
Teraz mam sławę i pieniądze, moje życie zawsze jest szczodre
Dziewczyna, która mnie zostawiła, będzie tego teraz tak bardzo żałować
Ale nie tak dawno, zasmuciłem się, będąc w toalecie
Mam więcej zmartwień w przyszłości niż w minionych dniach, kiedy tak ciężko pracowałem
Pokonałem to, ale zastanawiam się, czy to naprawdę to
Z niepokojem piszę cały dzień, ale każde pojedyncze słowo brzmiało jak g*wno
Po tym jak upiłem się jak szaleniec, jestem dokładnie taki sam jak dziesięć lat temu

##Nawet jeśli czasami jest g*wnianie, nic już nie jest takie obce
Będę po prostu tak śpiewać, ponieważ i tak to jest wszystko, co mam do roboty

Czasami jestem pijaczyną, zatapiam się w samotności, czasami jestem pijaczyną

#

Trzymając w jednej ręce butelkę szampana, zachowuję się jak facet, który szaleje na punkcie alkoholu
Tańcząc z dziewczyną, którą spotkałem po raz pierwszy, próbuję ją pocałować i zostaję spoliczkowany jak szaleniec
Po zabawie, wracając do domu, chwieję się
Czasami musisz się chwiać, żeby poznać chwiejący się świat
Betonowy parkiet jak ocean i mamroczę, i śmieję się
Bycie klaunem jest chyba w mojej naturze, chyba zawsze będę tak żył
Ponieważ uśmiecham się, nawet jeśli jest g*wnianie, chyba dlatego wszystko zawsze idzie dobrze

##
#

Czasami g*wniane rzeczy sprawiają mi ból, ale wtedy po prostu wciągam alkohol
Tak czy inaczej muszę sprzedać swoje emocje, żeby życiowe wzloty i upadki
To mi pomaga, to wszystko, na końcu staje się muzyką
To staje się najbardziej interesującą grą
Miałem najlepsze życie od najgorszej części mojego życia
Setki tysięcy dolarów i niezliczone dziewczyny
Wiele przeszedłem, ale tylko jedno pozostaje
Mam zamiar wszystko to wyrzucić i pewnego dnia opuścić to przeklęte miejsce

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...