Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 grudnia 2013

9 Muses - Glue 2013



9Muses - Klej

Znowu jestem tobą wypełniona, mam tak dość takich samych dni
To tak bardzo boli, to znowu boli, nie uleczy się

Najwyższy czas, żeby dać sobie z tobą spokój, to prawie działa, ale trzeba winić moje myśli
Moja głowa jest taka zła, to prawie działa, ale nie mogę cię jeszcze zapomnieć

#Niezauważalnie cicho wpływasz w moje serce, ale raz na jakiś czas przeszywasz moje serce
Tkwisz nieruchomo w mojej głowie, ale pojawiasz się znowu jako łzy

Moje ukryte wspomnienia płoną i znowu upadają
To się boleśnie rozprzestrzenia i znowu przychodzisz

Dlaczego ciągle do mnie przychodzisz?
W końcu cię zapomnę
Przetrwałam, myśląc tak, ale dlaczego znowu do mnie przyszedłeś?
Nie mogę już tego robić, po prostu zabierz wspomnienia ze sobą
Jesteś dla mnie złymi wieściami, już nie, nie jestem twoją lalką

Już czas, żeby przestać to robić, to prawie działa, ale moje serce jest problemem
Moje przyzwyczajenia są złe, to prawie działa, ale tęsknię za tobą i znowu się pojawiasz

Jestem taką sam idiotką, jestem idiotką jak ty
Nie pamiętam, dlaczego się rozstaliśmy
Jestem taką samą idiotką, jestem taka sama

Proszę, po prostu zostań nieruchomo w moich wspomnieniach
Moja niedokończona miłość, proszę, zniknij
Składam kilka obietnic dziennie
Ale jak idiotka, znowu wyjmuję cię z mojego serca
Chyba jestem szalona, mam dość takiej siebie
Patrzę na siebie w lustrze i widzę dziwnego wampira
Wynoś się z mojego całkiem nowego imperium

#

Twój obraz, który przemyka przez moje wspomnienia, zawsze patrzy na mnie
Zduszam każde wspomnienie w moim sercu, ale tęsknię za tobą i znowu się pojawiasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...