Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 20 listopada 2013

VIXX - Voodoo doll 2013

ostrzeżenie do MV - znajdują się tam sceny, które można uznać za drastyczne z udziałem krwi i kaleczenia ciała



VIXX - Laleczka voodoo

Zawołaj mnie, kiedy boli cię serce
Powidz mi wszystko, kogo pragniesz?
Chcesz, żebym cofnął czas? Chcesz, żebym dał ci swoje serce?
Kiedy nie możesz zapomnieć, powinnaś sobie wziąć

Zaufaj mi i powtarzaj za mną: "on do mnie wróci"
Czas jest po twojej stronie, wszystko co musisz zrobić, to czekać
Sprawię, że będzie płakał tak bardzo, jak często doprowadzał cię do płaczu
Tik tok tik tok, niech wszystko się spełni

Jeśli nie mogę cię mieć, będę po prostu dla ciebie żyć
Jeśli to ty, jestem gotowy cierpieć tak bardzo, jak tylko mogę

Uważnie przyjrzyj się temu, co teraz mam zamiar zrobić
Jeśli to ty, nie obchodzi mnie oszczędzanie mojego ciała
Tylko powiedz imię, ktokolwiek to jest
Wszystkich ich tutaj sprowadzę
Tik tok tik tok, niech wszystko się spełni

Jeśli nie możesz być tulona, po prostu na mnie nadepnij i wstań
Żeby nikt nie mógł się nad tobą znęcać
Jakikolwiek to może być powód, potrzebujesz mnie
Ponieważ stanę się lalką, która będzie dla ciebie walczyć

Mocno zamknę moje bolesne oczy
Dla ciebie pobiegnę
Proszę, tylko mnie nie zostawiaj
Przyniosę ci wszystko, co chcesz
Tik tok tik tok, niech wszystko się spełni

Powinienem iść, czy powinienem zostać, nikt nie wie
Powinienem iść, czy powinienem zostać, nikt nie wie

Otwórz drzwi piekła
Wy grzesznicy, które sprawiliście, że wylewała łzy, wylewajcie krwawe łzy
Śpiewaj pieśń klątwy, opowiedz mi o swoim ukrytym gniewie
Moje ciało staje się dla ciebie ofiarą
Poświęcę się dla twojego szczęścia

Ujrzenie chociaż twojego jednego uśmiechu jest dla mnie wystarczające
Zrobię dla ciebie wszystko, czego chcesz
Nawet jeśli zmniejszy się pozostały mi czas

Ktokolwiek to jest, przyjrzyj się uważnie, nie doprowadzaj jej do łez
Nie mam już nic do stracenia
Smutek w moim sercu, o którym nikt nie wie

Powinienem iść, czy powinienem zostać, nikt nie wie
Powinienem iść, czy powinienem zostać, nikt nie wie
Niech wszystko się spełni

angielskie tłumaczenie pop!gasa

MV wersja clean (chociaż jak dla mnie to stara, dobra wersja dance, ale niech im będzie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...