Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 listopada 2013

Lee Jung, Ha Dong Gyun - Where is the love 2013



Lee Jung, Ha Dong Gyun - Gdzie jest miłość

Kiedy powiedziałaś mi, żeby znaleźć dobrą osobę
Te słowa były naprawdę bolesne
Siedzieliśmy naprzeciw siebie
Czas mija bez żadnego słowa
Jak możesz mieć się dobrze?
Kochałaś mnie tak bardzo jak ja ciebie

Kochałem cię, więc dlaczego mnie opuszczasz?
Kochałem cię, to tak bardzo boli
Dlaczego tylko ja, dlaczego tylko ja
Jakby jeden dzień był rokiem
Kochałem cię

Jeśli cię znienawidzę, czy zapomnę o tobie?
Dni kochania ciebie, nawet wszystkie wspomnienia?
Jeśli znajdę inną miłość
Czy wszystko zostanie wymazana, jakby nic się nie wydarzyło?

Dlaczego mnie zostawiasz?
Byłaś tak samo szczęśliwa jak ja
Tak jak kłamstwo

Kochałem cię, więc dlaczego mnie opuszczasz?
Kochałem cię, to tak bardzo boli
Dlaczego tylko ja, dlaczego tylko ja
Jakby jeden dzień był rokiem

Oboje byliśmy zakochani
Ale rozstaliśmy się
Oboje byliśmy zakochani
Ale tylko ja cierpię
Dlaczego nie mogę cię zapomnieć? Dlaczego nie mogę tego znieść?
Tęsknię za tobą, która mnie opuściłaś
Oboje byliśmy zakochani

Teraz nigdy nie bądźmy w takiej przyprawiającej o ból serca miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...