Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 listopada 2013

VIXX - B.O.D.Y 2013


VIXX - Ciało

Nie mogę przestać
Ten smak jest wciąż na moim języku
Chwila, w której nasze usta się rozdzielają (chwila, kiedy otworzyłem oczy)
Już chciałem całą ciebie

Bez czasu na podjęcie działania
Przychodzisz do mnie, potajemnie przychodzisz
Twoja niszcząca siła jest dynamitem

Tylko nas dwoje, skacz skacz, niech skacze
Nie patrz na zegar, dzień i noc

#Jej ciało, ciało, które mnie obudziło
To ciało ciało
Ja woo łamię się, ciało
To ciało

Nie mogę w to uwierzyć
Raj, o którym śniłem
Jest teraz przed moimi oczami (teraz, w tej chwili)
Dajesz mi całą siebie

Moje serce wciąż kierują się do ciebie
Urzekłaś mnie, jesteś Wenus

Całą noc, potrząsaj potrząsaj, potrząśnij tym
W tym tempie, zwariuję, niebezpieczna

##Jej ciało, ciało, które mnie obudziło
To ciało ciało
Ja woo łamię się, ciało

##

Roztapiam się od jej dotyku, jej usta są takie słodkie
Ruchy jej ciała, które wypełniają moje oczy są takie piękne

Obudziła moje pięć zmysłów, więc dziecinko, jesteś taka idealna
(Hej czuję cię teraz)

##
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...