Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 listopada 2013

How Do Yoo Dool (Yoo Jae Suk, Yoo Hee Yeol) feat. Kim Jo Han - Please don’t go my girl 2013


How Do Yoo Dool - Proszę, nie odchodź moja dziewczyno

#Twój zapach, twój uśmiech, jesteś moim numerem 1
W mojej pamięci, jesteś moim numerem 1
Co zrobisz och dziecinko

Ciepło twojego ciała, zawsze jesteś w moich myślach
Twój słodki pocałunek w moich myślach
Głęboko głęboko głęboko głęboko dziecinko

Proszę, nie odchodź moja dziewczyno
Dzień, kiedy się rozstaliśmy
Spędziłem cała noc w łzach i życie przestało być jak życie
Nie mogłem nic jeść, tylko moje usta wystawały

Proszę, nie odchodź moja dziewczyno
Czy już mnie wymazałaś?
Całą noc wysyłam ci wiadomości, jesteś pod numerem 1 mojego szybkiego wybierania
Chcę odpowiedzi, chcę ciebie
Chcę twojej miłości, proszę

#Obiecaj mi, po pierwsze: nie dzwoń do mnie
Obiecaj mi, po drugie: nie myśl o mnie, nawet kiedy się nudzisz
Obiecaj mi, po trzecie: nie wchodź na moja stronę
Moją ostatnią prośbą jest to
Proszę, nie odchodź moja dziewczyno
Kocham cię

#

Dzisiaj jest dzień naszego rozstania
Smutna noc, kiedy zabieram cię do domu
Nie możesz mnie jutro przytulić na jeszcze jeden dzień?
Wtedy naprawdę cię zostawię

Jeśli otworzysz te drzwi i wejdziesz do środka, naprawdę już cię nie zobaczę
Chcę pocałunku, chcę go tylko raz
Możesz nie wchodzić? Proszę

#

Obiecam ci, po pierwsze: nie będę o tobie źle mówić
Obiecam ci, po drugie: będzie ciężko nie mówić o tobie źle, ale spróbuję
Obiecam ci, po trzecie: szczerze życzę ci szczęścia
Moje ostatnie życzenie to
Proszę, nie odchodź moja dziewczyno
(Teraz to pożegnanie)
Kocham cię

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



występ live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...