Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 listopada 2013

Lee Juck - Lie lie lie 2013



Lee Juck - Kłamstwo kłamstwo kłamstwo

Powiedziałaś, że wrócisz
Powiedziałaś, że to potrwa tylko chwilę
Powiedziałaś, żeby tutaj poczekać
Kłamstwo kłamstwo kłamstwo

Bezmyślnie tutaj stoję, kiedy zachodzi słońce
Przykucam przez głęboką noc
Ale w końcu się nie pojawiasz
Kłamstwo kłamstwo

Bez końca na ciebie czekałem
Szczerze wierzyłem w twoje słowa
Zimny wiatr zamraża ścieżkę
Ja też biało zamarzłem

Powiedziałaś, że nie miałem żadnych wad
Powiedziałaś, że byłem dobrą osobą
Powiedziałaś też, że obejmiesz moje blizny
Kłamstwo kłamstwo

Znowu zostałem sam
Wszystkie wspomnienia zostały odrzucone
Chyba nie jestem godzien
Kłamstwo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...