Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 października 2013

U-Kiss - Turn off the light/Lights out 2013


U-Kiss - Wyłącz światło/Gasną światła

Hej dziecinko, posłuchaj tego, co mówię
Od jakiegoś czasu tylko na ciebie patrzyłem
Też to czułaś, moje oczy na sobie
Nie chcę tak pozwolić ci odejść

Hej, pospieszę się, tylko daj mi pięć minut
Nie jestem kimś, kto podrywa każdą dziewczynę, więc nie zrozum tego źle
Minęło już trochę czasu, odkąd spotkałem kogoś, kto skradł moje spojrzenie, jesteś taka cholernie świetna
Wciąż sprawiasz, że chcę wyłączyć światła, moja rakieta sprawia, że unoszę twarz

#Mam dość łatwej miłości
Potrzebuję kogoś i czegoś innego
Twoje gorące ciało sprawia, że moje słabną
Dlaczego ciągle mnie czarujesz?
Pospiesz się i wyłącz światła

##(Nana nanana nana nana nana nanana)
Śniłem o tej chwili
(Nana nanana nana nana nana nanana)
Nienawidzę poranków

Hej, seksowna pani, spójrz na mnie przez sekundę
Twoje zapierające dech ciało mnie woła
Nie ma czasu, zanim skończy się ta noc
Chcę cię zaprosić do mojego łóżka w moim pokoju

Hej dziewczyno, podaruj mi trochę swojego czasy, twoje czerwone usta wołają moje imię
Twoje ciało jest butelka coli, już zostałem powalony, chcę cię kochać całą noc
Jeśli to jesteś ty, to jest OK, dzisiaj wieczorem będę łup łup
Unosi mi się namiot w spodniach z twojego powodu, jeśli jesteś zawstydzona, wyłącz światła

#
##

Jesteś taka piękna, tylko ty i ja
Moje ramiona to miejsce, gdzie dzisiaj zaśniesz
Zanim ta noc się skończy, zanim będzie za późno
Zanim wstanie słońce, przytul mnie dziecinko

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...