Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 października 2013

U-Kiss - Just a moment 2013


U-Kiss - Chwileczkę

#Hej, chwileczkę, zatrzymaj się
Jeśli tak odejdziesz, kim się stanę?
Hej, chwileczkę, zatrzymaj się
Jeśli tak odejdziesz, naprawdę już nigdy więcej cię nie zobaczę

Woo, twoje zimne oczy, twój zirytowany głos
Wszystko w tobie wydaje mi się takie dziwne
Czy to ma dla ciebie sens?
Muszę pozwolić ci odejść, nie wiedząc dlaczego? Dlaczego?

Naprawdę zimno powiedziałaś żegnaj żegnaj
Opuściłaś mnie i odeszłaś daleko
Nieprzygotowane pożegnanie pożegnanie
Nie mogę tak pozwolić ci odejść

#

Nie nie, tak nie może być
Nie nie, nie mogę pozwolić ci odejść

To, co teraz wypluwasz, po prostu nie mogę tego zrozumieć
Zamiast wchodzić mi do głowy, wchodzi mi do serca
Z powodu twoich słów nie mam już siły, żeby cię zawołać

Naprawdę zimno powiedziałaś żegnaj żegnaj
Bardziej się oddalasz
Ale ciepło, które po tobie pozostało jest wciąż takie samo
Nieprzygotowane pożegnanie pożegnanie
To nie jest związek, który można tak zakończyć
Posłuchaj mnie (chwileczkę)

#

(Przynajmniej podaj mi powód, dlaczego odchodzisz)
Nawet do samego końca robisz to, co chcesz
(Nawet jeśli to koniec, proszę, wysłuchaj mnie)
Nie mogę tak pozwolić ci odejść

Och och och chwileczkę (chwileczkę)
Och och och zatrzymaj się
Och och och chwileczkę
Posłuchaj mnie, wysłuchaj mnie, proszę, tylko chwilę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...