Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 października 2013

Park Jang Hyun (Bromance) - Two people 2013 (The Heirs OST)


Park Jang Hyun - Dwie osoby

Kiedy minęły męczące dni, pod światłem księżyca dwie osoby stają się jednym cieniem
Niejasne szczęście, które wydaje się osiągalne wciąż tam jest

Nawet jeśli moje przerażone serce rzuca cień na twoje marzenia
Proszę, pamiętaj, że osoba, która kocha cię tak bardzo aż to boli, jest koło ciebie

#Chociaż ta ścieżka czasami wydaje się być daleka, nawet jeśli wylejesz łzy z powodu tęsknoty
Aż wszystko stanie się wspomnieniem, stańmy się nawzajem swoim miejscem odpoczynku

Kiedy idę z tobą, kiedy nie widzę, gdzie mam iść, czy na jakiej jestem ścieżce
Będę pamiętał świat tamtego dnia, kiedy wszystko oślepiało tylko dzięki tobie

Wciąż jestem niezręczny i sporo mi brakuje, ale zawsze będę przy tobie
W ciemną noc, nawet jeśli się zgubimy i błąkamy się, bądźmy nawzajem swoim światłem

W dalekich dniach przed nami, nawet jeśli sny, których szukamy nie są obok tęczy
Czas spędzony teraz z tobą jest dla mnie cenniejszy

#

Wciąż jestem niezręczny i sporo mi brakuje, ale zawsze będę przy tobie
Nawet jeśli znowu zawieje okrutny wiatr, razem pokonamy ciężkie czasy

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...