Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Miyavi - No one knows my name (Slap it) 2013


Miyavi - Nikt nie zna mojego imienia (Uderz to)

#Nikt nawet nie zna mojego imienia
Gdyby mnie tu nie było, czy coś by to zmieniło
Jestem niewidzialny, kogo winić
Dni ostatnio wszystkie są takie same

Moje odbicie spogląda na mnie
Powiedz mi, kim jest człowiek, którym się stałem
To jakbym przegrał, zgubił swoją drogę
I teraz czuję jakby
"Nikt nie zna mojego imienia"

Nie mogę zdecydować, jak życie może się zmienić
Powinienem biec, czy spojrzeć na to twarzą w twarz
Czuję, że straciłem kontrolę
Czuję, że
"Nikt nie zna..."

Patrzę na moje życie
I co ono oznacza
Szukając lądu, kiedy zagubiłem się na morzu
Wydaje się jakby każdy krok był milą
I wszystko, co słyszę to
"Nikt nie zna mojego imienia"

Ale teraz te ściany się zamykają
I nie wiem, gdzie zaczynać
Uczyć się być tym, co musisz pokazać
Uczyć się jak być tym, czego nikt zna

#

Ale teraz widzę, jak życie może się zmienić

Uderz to

oryginalny tekst http://comyvz-crew.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...