Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 1 października 2013

Joo Won - Love medicine 2013 (Good Doctor OST)


Joo Won - Miłosne lekarstwo

Kiedy za kimś tęsknisz, nie ważne jak bardzo próbujesz to odepchnąć
To jest jak próba zatrzymania nieposłusznego dziecka

Wszystko, co wypełnia moje oczy to ty
Patrzę tylko na ciebie, która nie znasz mojego serca
Chociaż to boli

#Wiatr wieje w moim sercu, stąpając po niezliczonych bliznach
Chociaż wiem, że miłość jest bolesna
Moje serce znowu bije
Chcę wierzyć, że nasza miłość
Nie jest chwilowa, ale jest jak przeznaczenie

Przypominamy siebie nawzajem, nawet małe rzeczy
Sposób w jaki mówisz, nawet twój śmiech
Stałaś się moim domem w moim życiu
Swoim ciepłym dotykiem
Sprawiłaś, że żyję, tylko ty

#

Moje zimne i zamarznięte serce
Osoba, która sprawiła, że znowu galopuje
To ty

Chociaż wiem, że miłość jest bolesna
Moje serce znowu bije
Chcę wierzyć, że nasza miłość
Nie jest chwilowa, ale jest jak przeznaczenie

Moje serce znowu bije

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...