Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 września 2013

Young Jun feat. Paloalto - Driving road 2013


Young Jun feat. Paloalto - Droga do jazdy samochodem

Wyruszam w kierunku mojej drogi do jazdy samochodem, będę podekscytowany za każdym razem
Yeah, zostaw za sobą swoje głębokie westchnienia i ucieknijmy

1 2 3 4 5 i 6 dostrój to do stacji w twoim sercu, yeah
1 2 3 4 5 i 6 twój humor poprawi się wraz z beat'em

#Wiatr, który muska czubki twoich palców, oddech, który wypływa
Biegnę, zawracam, jadę twoim umysłem
Moje serce drży, kiedy jestem z tobą
Gdziekolwiek jedziemy, tam jest raj

Po jednym, dwóch, trzech dniach, czekałem na dzisiejszy dzień
Od rana jest taka dobra pogoda, czuję się lżej niż zazwyczaj
Kilka razy sprawdziłem pogodę i wyruszajmy, żeby zacząć naszą słodką randkę
Jeśli będę jechać tą drogą z tobą, to jak jazda drogą do nieba

Lewo prawo, pojedziemy różnymi drogami, nie może być zawsze tak samo
Nie ma potrzeby wracać do frustracji

1 2 3 4 5 i 6 spośród wielu mijających nas ludzi
1 2 3 4 5 i 6 spotkanie ciebie było moim największym szczęściem

#

Wciąż biegniemy bez odpoczynku, potrzebujemy przerwy
Rozweselam siebie z powodu zrobienia tak wielu rzeczy i odpalam silnik
Wymarz napięte ramiona, nagromadzony stres
Miń las budynków, powiedz mi, gdzie chcesz jechać, pojedziemy na naszą własną przygodę
Odnajdę z powrotem wolność, moje życie, mój samochód, który zawraca na asfaltowej autostradzie

Podążając na niekończącą się szarością i żółtym światłem
Biegnę, zawracam, jadę twoim umysłem
Na końcu oczekiwania odnajdę wolną ciebie
Wzleć daleko i wysoko do nieba, to raj

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...