Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 września 2013

Song Ji Eun (Secret) - False hope/Hope torture 2013


Song Ji Eun - Fałszywa nadzieja/Tortura nadziei

Powiedz mi, że wszystko już się skończyło
Nigdy mi nie dokuczaj
Powiedz mi, że to już bezużyteczne
Ułatw to

Kiedy już mam o tobie zapomnieć
Pojawiasz się, wstrząsając mną
Wciąż nie mogę o tobie zapomnieć jak idiotka

Nie kochasz mnie
Wszystko wiem
Odwracam się, odpycham cię, ale znowu do mnie przychodzisz

#Nie patrz na mnie tymi oczami
Nie mów tych oczywistych kłamstw, nie rób tego
Zostaw mnie teraz samą, nie przychodź do mnie

Nie dotykaj mnie teraz
Nigdy mnie nie dotykaj
Nie upijaj się późno w nocy i nie dzwoń do mnie, nigdy
Wiem, że jesteś podpity za każdym razem, gdy do mnie dzwonisz

Jesteś taki zły, mówiąc, że za mną tęsknisz i sprawiając, że płaczę
Wciąż nie zapomniałam o tobie jak idiotka

#

Chyba cię kochałam
Znowu płaczę
Śmiertelnie cię nienawidzę, ale nie mogę cię wymazać

Nie patrz na mnie tymi oczami
Nie mów, że mnie kochałeś, nie rób tego
Zostaw mnie teraz samą, nie przychodź do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...