Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 26 września 2013

TVXQ - Scream 2013



TVXQ - Krzyk

Ty jesteś moim celem, przygotuj się
Bez wątpienia zakończę twoje życie
Nie zachowuj się jakbyś była tu ofiarą, kiedy się naważyło piwa, trzeba je wypić
I wiesz, że miało tak być, czyż nie?
Dusza krzyczy

Ty, tak ty, dlaczego się nie odwrócisz
Zanim cię pogrzebię, sprawię, że sobie uświadomisz
Że w fontannie smutku, są płomienie
Będziesz płonąć, aż sobie to uświadomisz, rozumiesz?

#Krzycz! Czego pragnęłaś, miłości czy pożądania?
Teraz jest czas, możesz wybrać, miłość czy pożądanie
Powiedz mi! Twoja miłość jest piekłem czy niebem?
Teraz jest czas, możesz wybrać, miłość czy pożądanie
Czym jest twoja miłość?

Stop, skoro staję się niespokojny w samotne noce
Mam zamiar dalej cię ranić, kiedy ja też jestem raniony
Wydaje się, że zakwitnę poza sezonem razem z bólem, który mnie ogranicza
Dusza krzyczy

#

Pomocy, niech ktoś mi pomoże, płaczę za miłością, szukając jej
Och pomocy, kiedy zacznie świtać? Och pomóż mojej ciemności
Kochaj mnie, nie ach nie

#

Krzycz! Czego pragnęłaś, miłości czy pożądania?
Teraz jest czas, możesz wybrać, miłość czy pożądanie
Możesz wybrać, czym jest twoja miłość?

angielskie tłumaczenie kashigasa.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...