Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 września 2013

Kye Bum Joo feat. Dok2 - Something special 2013


Kye Bum Joo ft. Dok2 - Coś wyjątkowego

Och dziecinko
(Coś wyjątkowego)
Coś jest w tobie

Spójrz na nią, opadające oczy, niewysoka, nie jesteś w moim typie
Tylko patrząc na nią, nosi L-kę
Ale podczas zachodu słońca w Garosugil*, wszystkie twarze wyglądają tak samo
I kiedy cię zobaczyłem

#Nie masz ładnej twarzy, więc co to jest?
Całkowicie zbzikowałem na twoim punkcie, cała siła opuszcza moje ręce i nogi
Nie masz ładnego ciała, więc co to jest?
Całkowicie zbzikowałem na twoim punkcie, nieważne, przepraszam!

##Masz to coś dziecinko
Masz to coś dziecinko
Dlaczego ciągle tak na mnie patrzysz
Sprawiając, że się denerwuję i jestem zawstydzony?
Masz to coś dziecinko
Masz to coś dziecinko
Proszę, nieśmiało i miękko spójrz na mnie

Och coś coś och coś dziecinko (coś wyjątkowego) x2
Och coś coś och coś dziecinko
Proszę, nieśmiało i miękko spójrz na mnie

Masz to coś wyjątkowego
Wyjątkowe uczucie
Sposób w jaki mówisz nie jest krzykliwy, dobrze wyglądający
Nawet jeśli nie zapytałaś, słuchasz, kiedy się przedstawiam
Musiałaś o mnie słyszeć
Reprezentuję Seulską metropolię
Śnię wyjątkowy sen i mam nadzieję żyć wyjątkowym życiem
Potrzebuję wyjątkowej ciebie, żebyś teraz była ze mną
Nie proszę o numerek na jedną noc, nie zrozum mnie źle
To, czego pragnę, to jedynie twojego życia
Jedź ze mną, po prostu teraz się przygotuj
Pozwól mi się kochać dziewczyno, nie będziesz tego żałować
Cha! tak, chodź ze mną
Teraz musimy tylko być szczęśliwi, nie martw się
Jeśli chcesz zobaczyć ocean, możemy natychmiast polecieć na Hawaje
Spraw, żeby twoje marzenia spełniły się razem ze mną

#
##

Chcę sprawić, żebyś przeze mnie nie była w stanie zasnąć
Chcę sprawić, żebym był dla ciebie niezapomniany
Chcę ci pisać dobranoc
(Stopniowo zamknijmy przestrzeń pomiędzy nami)

##

Och coś coś och coś dziecinko (coś wyjątkowego) x2
Och coś coś och coś dziecinko
Proszę, nieśmiało i miękko spójrz na mnie

*rejon w Seulu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...