Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 września 2013

So Ji Sub feat. Huh Gak, Mellow - Such a story 2012



So Ji Sub ft. Huh Gak, Mellow - Taka historia

#Kiedy tracę tego, którego pragnęłam,
Wszystko, co miałam, zostało zniszczone
Kiedy tracisz tego, którego potrzebowałaś
Będziesz żałować, to nie jest gra

Nie próbuj tego unikać, bądź wyraźna, ponieważ ja też wiem
Już wiem, że jest inaczej niż wcześniej
Że nawet słowa "kocham cię" brzmią zimno
Spotykając się w ten sposób, ponieważ jest ci zbyt przykro, żeby ze mną zerwać
Robienie tego tobie i mnie jest takie przykre, oboje stajemy się wyczerpani
Chciałem cię chronić, ale ponieważ byłem wyczerpany przez trwanie przy tobie
Ograniczałem cię, przeklinałem ciebie, ale nie zobaczę jak nasze wspomnienia zostaną zniszczone
Więc proszę, pozwól mi odejść, nie będę tobą gardził - proszę odejdź
Pomóż mi, żebym mógł ochronić moje wspomnienia jako piękne chwile

##Ostatecznie będziesz się kręcił naokoło mnie
Ale mówisz te słowa
Nie będziesz w stanie mnie odrzucić
Ale zawsze to są te same słowa

###Nie kocham ciebie - to będzie trwać tylko do teraz
Nie uwierzysz nawet tym słowom, ale
To jak powszechna, ale złamana historia
Proszę, odejdź ode nie

Jest dobrze, nie martw się - też nie jestem tą samą osobą co wcześniej
Ponieważ nie będę się ciebie trzymał, czy ściskał telefon, który do ciebie zadzwonił
Nie przejmuj się tym, odejdź spokojna, mówię to na poważnie
To nie jest kłamstwo dla ciebie
Jestem zbyt zmęczony, żeby być ciągany przez tęsknotę
Miejsce, które nawzajem dla siebie wypełnialiśmy, teraz jest zupełnie puste
Nie winię cię, pragnę od ciebie tylko jednego
Nie pamiętaj swojego bólu - żeby twoje ostatnie wspomnienie nie było torturą

#
##
#

Mówienie, że kochałeś tylko mnie (nic nie można na to poradzić)
Tylko takie słowa (tak bardzo jak to)
Wszystkie obietnice, powiedziałeś, że będziesz mnie dobrze traktować (nie mogę już tego znieść)
Bezużyteczne historie, które już nigdy więcej nie zostaną użyte (to koniec)

Jeśli nie masz zamiaru mnie kochać, po prostu pozwól mi odejść
Nasza miłość się skończyła, proszę, pozwól mi odejść
Nie będę cię zatrzymywać, nie martw się tym
Tak kończy się miłość

To tylko nasze przywiązanie powstrzymywało nas przed zerwaniem
Nie chcę stać się nieszczęśliwy
Nie będę cię zatrzymywać, nie będę cię zatrzymywać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...