Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 września 2013

Piggy Dolls - Butterflies 2013


Piggy Dolls - Motyle

Nie mogę zatrzymać tego uczucia
To uczucie roztapiającego się serca
Bezwiednie, bezmyślnie myślę tylko o tobie

Chłopcze, sprawiasz, że próbuję
Robię to, czego nigdy wcześniej nie robiłam
To takie niesamowite niesamowite

Zmieniłam sposób w jaki mówię, zaczęłam się słodko zachowywać
Nazywam cię oppa* i czeszę włosy
Nakładam makijaż i zastanawiam się nad tym, co założę
Staję się dziwna
Na co jestem chora?
Czy tym właśnie jest miłość?

#Mogę dla ciebie wszystko odrzucić
Ale dlaczego jeszcze na mnie patrzysz?
Do kiedy muszę taka być, żeby zniknęły
Te motyle motyle

Nie wiem dlaczego zawsze za tobą tęsknię
Co robisz? Myślisz o mnie?

Chłopcze, wariuję
Pierwszy raz czuję takie uczucia
Tak bardzo się boję boję

Kiedy trzymasz moją dłoń
Kiedy mnie tulisz
Kiedy mnie całujesz
Moje ciało się rozgrzewa
Zaczynam czuć oszołomienie
Ale jednak dalej cię lubię

Staję się dziwna
Na co jestem chora?
Czy tym właśnie jest miłość?

#

Motyle motyle zostają, nie odchodzą
Mówiąc, że cię nie lubię, ale naprawdę cię lubię, tak robi dziewczyna
Potrzebuję ukochanego, a nie brata
Nie oppa*~ ale OPPA
Czujesz mnie?
Czynię to takim oczywistym, ale jak możesz nie wiedzieć?
(Wiesz)
Jeśli nie jesteś głupi, możesz powiedzieć
(Prawda?)
Hej dziecinko (takie frustrujące)
Ty, ja, my, OK?
Nie mogę tego wyjaśnić, nie ma grawitacji
Za każdym razem myślę o czymś innym, wciąż też myślę o tobie
 Wysoko w górze, w górze

Złap mnie

Do kiedy muszę taka być, żeby zniknęły
Te motyle motyle

*wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...