Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

JYP - Haltime 2013


JYP - Połowa czasu

Szybciej, wyżej, dalej - patrzyłem tylko przed siebie i szalenie, bezmyślnie biegłem
To była namiętna pierwsza połowa mojego życia
Zajście tak daleko takiego faceta jak ja to niesamowity zwrot zdarzeń
Naprawdę chciałem ciężko pracować na moje życie - myślałem, że jeśli będę miał pieniądze i sławę
Jeśli będę miał ładne i gorące dziewczyny, jeśli wybiorę, co będę chciał robić
Myślałem, że jeśli będę miał to wszystko, osiągnę sukces
Wtedy pomyślałem, że będę szczęśliwy, jeśli pomogę potrzebującym
Krzyczałem do świata, prosząc, żeby na mnie spojrzał
Prosząc, żebym został uznany za to, że tak ciężko pracowałem
Śpiewałem, tańczyłem, robiłem interesy, pisałem piosenki
I to nie było wystarczające, więc przemierzyłem morza i sprzedawałem moje piosenki w Ameryce
Wtedy pomyślałem, że coś osiągnę, myślałem, że moje życiowe problemy zostaną rozwiązane
Ale widząc jak drżę, boję się jak głupiec, że umrę z powodu małych turbulencji w samolocie
Czułem się tak żałośnie

#(Mam nadzieję, że mogę stać się mniejszy, skromniejszy
Mam nadzieję, że mogę się złamać i stać się pusty)
Mam nadzieję, że nie będę tylko żył moim życiem
Mam nadzieję, że nie będę tylko żył moim życiem
Mam nadzieję, że nie będę tylko żył moim życiem
Mam nadzieję, że się dowiem i będę podążał

Gwiżdże gwizdek, oznajmiając, że skończyła się pierwsza połowa
Teraz to połowa czasu - mam nadzieję, że ostateczny cel, który wygra tą grę
Wcześnie nadejdzie, żebym mógł mieć spokojne serce i mógł cieszyć się, kiedy biegnę
Więc szukam odpowiedzi i zaczynam trochę ją widzieć
Ale problemem jest to, że mogłem ją zaakceptować tylko głową, a nie moim sercem
Wierzę w to, ale po prostu nie mogę w to uwierzyć
Wierzę w to, ale po prostu nie mogę w to uwierzyć
Jeśli chcesz właściwie używać Galaxy, pytasz Samsunga*
Jeśli chcesz właściwie używać iPhona, pytasz Apple**
Podobnie, jeśli chcę żyć właściwie, muszę odnaleźć tego, który stworzył ludzi
Jeśli chcę właściwie żyć na tym świecie, muszę odnaleźć tego, który stworzył świat
Tak właśnie powinno być, ale przez ten cały czas mieliłem językiem, nic nie wiedząc - wstydzę się
Kiedy spotkam tą jedyną i uwierzę i uwierzę w tą jedyną, wtedy naprawdę zacznę żyć
Kiedy uwierzę w tą jedyną, ten dzień stanie się moimi urodzinami

#

Nie jestem nawet kropką na długiej długiej historii świata
Nie jestem nawet pyłkiem kurzu na szerokim wszechświecie
Więc jeśli nawet nie znajdę tego, który to wszystko stworzył i nie zapytam
I moim małym umysłem zdecyduję pomiędzy dobrem i złem, prawdą i kłamstwem 
I krzyknę głośno, że jest taka arogancka rzecz
Wierząca w siebie i żyjąca w taki sposób, jest taka żałosna rzecz
To taka ulga, że teraz to sobie uświadamiam
Nawet jeśli w to nie wierzę, to taka ulga, że wiem

#

*marka telefonów firmy Samsung
**marka telefonów firmy Apple

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...