Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 września 2013

JYP feat. Nam Goong Song Ok, Gaeko (Dynamic Duo) - Love is the best 2013


JYP ft. Nam Goong Song Ok, Gaeko - Miłość jest najlepsza

Pieniądze, sława, miłość
Yeah.. teraz to widzę

Nie stałem się chaebol'em*, ale kosztowałem dobrych rzeczy świata
Nie mogę nazwać się najlepszym, ale otrzymałem wiele oklasków
Wydaje się, jakbym mógł odnaleźć szczęście, jeśli poszedłbym odrobinę dalej
Więc pilnie piąłem i piąłem się, ale

#Pieniądze, sława, miłość, najwspanialsza z tego jest miłość
Najwspanialsza z tego jest miłość
Najwspanialsza z tego jest miłość
Pieniądze, sława, miłość, najwspanialsza z tego jest miłość
Najwspanialsza z tego jest miłość
Najwspanialsza z tego jest miłość

Dlaczego moja pustka rośnie, im bardziej ją wypełniam?
Dlaczego im bardziej się oddalam, tym jestem bliżej?
Dlaczego nie wiem, czego pragnie moje własne serce?
Pilnie szukałam i szukałam, ale

#

x2
Miłość
Chcę żyć dla miłości
Chcę żyć dla miłości, wiecznej miłości

Żyłem zgodnie z moją pasją, nie wiedząc co otrzymam
Miałem nagrody, dobrą pozycję, wiele kont oszczędnościowych, dudniący zagraniczny samochód
Byłem zauroczony pieniędzmi jak dym i sławę i na końcu moje serce zostało zanieczyszczone
Mój pokryty sadzą ja był gdzieś pomiędzy bestią a człowiekiem
Od stóp do głów twoje objęcia, które mnie umyją, potrzebuję tego

#

*właściciel, spadkobierca ogromnej firmy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...