Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 września 2013

BTOB - When I was your man 2013


BTOB - Kiedy byłem twoim mężczyzną

Och yeah, teraz jestem wolnym mężczyzną
Nie tak dawno zerwaliśmy
Ale dlaczego ciągle do mnie dzwonisz
(Dlaczego do mnie nie dzwonisz, dziecinko?)
Bez ciebie przepełniają mnie pozostałe we mnie endorfiny*
(Nigdy nie przyjmę cię z powrotem, dziewczyno)
Wychodzę z przyjaciółmi, rozkładam te skrzydła w moim sercu, więc latam wysoko
Nic do ciebie nie czuję, ale lubię cię cię
Teraz to jest chore, wszystko stop

#Kiedy byłem twoim mężczyzną, powinnaś być dla mnie lepsza
Mężczyzna, który zawsze odprowadzał cię do domu i patrzy tylko na ciebie, już nie istnieje
Kiedy byłem twoim mężczyzną, dlaczego nie wiedziałem, że mogę być taki niesamowity
Cały dzień nie mogłem nic zrobić, nawet myśleć
Teraz jestem naprawdę dobry (jesteś zmęczona)

Jesteś teraz samotna? Gdzie podziali się ci wszyscy mężczyźni?
(Ponieważ nie rozumiem, dziewczyno)
Osoba w twojej wyobraźni, o której marzyłaś, kto to jest oprócz mnie?

Skoro do tego doszło, spuszczam tą wolność ze smyczy
Żyjąc bez ciebie, pokój staje się większy
Mam teraz więcej przyjaciół
Bawię się jak szalony
Do późnej nocy, ale i tak mało mi czasu
Spójrz, mam się dobrze, będąc sam
Kiedy tu jesteś, to jest męczące
Kiedy cię nie ma, wrażenie pustki
Połowa tego jest właściwa, ale pewnie coś jest nie tak

#

To musi być zawstydzające, teraz zaczynam tego żałować
Kiedy poczuję żal, zacznę myśleć o tym, żebym miał się lepiej
Yeah, powinienem tak zrobić, naprawdę, powinienem tak zrobić
Te dziecinne słowa
Statek już odpłyną i znalazł inny statek

Teraz jestem wolnym mężczyzną, dziewczyno
Myślisz, że chcę cię z powrotem?
Phii wbij to sobie do głowy

#

Kiedy byłem twoim mężczyzną

*tzw. hormony szczęścia

angielskie tłumaczenie btobstory.tumblr.com, gurupop.com, AlphaBunny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...