Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 sierpnia 2013

TrickyNeko - Our story 2013 (Who Are You OST)


TrickyNeko - Nasza historia

Kiedy czułam się pusta
Wryły się we mnie ciepłe słowa
Jestem wstrząśnięta, nieznajomo się uśmiechając

Czuję się dobrze przy wiejącym wietrze
Muszę nie być jedyną
Każda chwila znajduje znaczenie

Nawet jeśli to dotyka czubków moich palców
Nawet jeśli to tylko mnie mija

Obietnice, które będą biec długi czas
Unosimy się na chmurach
Nie chcę o niczym myśleć

Chcę tylko myśleć o ciepłym świetle słonecznym
Nasza ścieżka otwiera się ze mną

Nawet jeśli to dotyka czubków moich palców
Nawet jeśli to tylko mnie mija

Czekałam na dzień, który ciepło roztopi lód
Nawet jeśli to dotyka czubków moich palców
Nawet jeśli to tylko mnie mija

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...