Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 sierpnia 2013

Kang Seung Yoon - Stealer 2013


Kang Seung Yoon - Złodziejka

Kiedyś udawałaś, że nie znasz mojego serca
Kiedyś chciałem cię zapomnieć
Ale wcześniej, podczas dnia
Kiedy nagle w autobusie krzyknąłem, że cię kocham

Na twojej twarzy rozkwitł matczyny uśmiech i chwyciłaś moją dłoń, mówiąc
"Kang Seung Yoon, ty głuptasie, też cię kocham", potem mnie pocałowałaś

#Tak dobrze, że mogę cię kochać
Jesteś złodziejką serca, która tylko sprawia, że patrzę na ciebie
Jesteś złodziejką serca, która sprawia, że wariuję
Byłem szczęśliwy, że mogłem na ciebie poczekać
Złodziejka złodziejka złodziejka o twoim imieniu... tak bardzo cię lubię

Samo patrzenie na ciebie sprawia, że moje serce dzwoni
Kiedyś tylko czułem się niespokojny
Ale kiedy poszedłem o zachodzie słońca do parku z tobą, która sprawiasz, że moje serce łomocze
I zabrałem cię na przejażdżkę na rowerze

Ścisnęłaś moją talię, oparłaś się o moje plecy i poprosiłaś mnie, żebym obiecał ci jedną rzecz
"Głupiutki Kang Seung Yoon, jeśli mnie zdradzisz, to umrzesz"
W tamtej chwili wydawałaś się ładniejsza

#

Nie chcę mówić żegnaj pod rozlewającym się światłem księżyca
Więc się nie spieszyłem
Gdyby tylko czas mógł się tak zatrzymać, kiedy trzymam cię w swoich ramionach
Znowu śnię
Złodziejka mojego serca, złodziejka miłości

#

angielskie tłumaczenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...