Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Teen Top - Rocking 2013


Teen Top - Rocking (kor. tytuł To nie jest żart)

Teen Top rozbujamy to, zostaw, wejdź na szczyt, hej, nie przestawaj wystrzel x4

#To nie jest żart, to nie jest żart, to nie jest żart
Naprawdę nie żartujemy
To nie jest żart, to nie jest żart, to nie jest żart
Naprawdę nie żartujemy
Naprawdę nie żartujemy
Naprawdę nie żartujemy

Jestem nieszzęśliwy, dzisiaj z nią zerwałem
Tym razem jakoś inaczej się czuję
Ona była taka dobra, nie była w tyle za mną nawet o jedno słowo
Zakochałem się w tym uroku i jedynie ja jestem taki nieszczęśliwy

Mam już dość kłótni, wszyscy naokoło mi mówią
Że znowu zacznę z nią chodzić (nie żartuję)
Ty i ja byliśmy zwariowani, tak czy owak jutro się spotkamy, więc dlaczego to robisz?

#

Ręka wzniesiona do nieba, przyszliśmy ją ściągnąć x

Każdego dnia obrzucamy się nienawiścią
Wydaje się, że nie możemy żyć, jeśli się nie atakujemy
Czyja to wina, że tacy jesteśmy?
Z łatwością warcząc mówimy, że nie jesteśmy lepsi niż obcy
Ale wkrótce pewnie do siebie zadzwonimy, mówiąc "tęsknię za tobą" (Hej, gdzie jesteś?)

#

Teen Top rozbujamy to, zostaw, wejdź na szczyt, hej, nie przestawaj wystrzel x4

Naprawdę nie żartujemy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja dance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...