Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Teen Top - Oh! Good 2013


Teen Top - Och! Dobrze

Hej pani
Jesteś taka piękna
Och dziecinko dziecinko dziecinko

Teraz powiedz mi, pospiesz się i powiedz mi, szybko mi powiedz
Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi, dobrze

x2
Moje spojrzenie wędruje do ciebie, moje ręce wędrują do ciebie, spójrz na mnie
Gdzie idziesz? Chodź tutaj, zabawmy się

Naprawdę dobrze się dzisiaj czuję
Jeszcze raz to powiem, ale czuję jakbym mógł wzlecieć
Jeśli chcesz się czegoś o mnie dowiedzieć, trochę imprezuję w Gangnam*
Dlaczego mnie nie znasz? Lululala chodź za mną

#Twoje ciało jest dobre - zwariujmy lubiąc się
Wszyscy bum bum bum
Dzisiaj wieczorem jest dobrze - zwariujmy lubiąc się
Jeszcze raz bum bum bum

##Nie bądź nieśmiała, wszyscy razem tańczmy
To miejsce to prawdziwy raj
Miłość rozkwita i rozpala się
Moje policzki, moje ciało staje się gorące w tą piątkową noc

Och dobrze (och dobrze)
Och dobrze (och dobrze)
Och dobrze (och dobrze)
Och och och dobrze
Dobrze dobrze dobrze dobrze
Och dobrze, dobra twarz
Och dobrze, dobra moda
Och dobrze, dobry szampan
Dobrze dobrze dobrze dobrze

Wszyscy unieście okulary nad głowę
Zapomnij o pójściu jutro do pracy
Zadzwoń do każdego, kto chce dzisiaj imprezować
Ułóż swojego kochanka do snu
Uczyń tą chwilę głęboką
Nawet ty czynisz to brudnym i śpisz, budzisz się bezmyślnie
Imprezuj tutaj i tam, mieszaj to i chwilę, kiedy odwracasz głowę, och dobrze!

#
##

x2
Moje spojrzenie wędruje do ciebie, moje ręce wędrują do ciebie, spójrz na mnie
Gdzie idziesz? Chodź tutaj, zabawmy się

Och dobrze!

*dystrykt w Seulu, znany z dużej liczby sklepów, restauracji i dyskotek

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...