Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Teen Top - Don't I 2013


Teen Top - Czyż nie ja

Całą noc uczę się i otwieram książki
Porwałem wypełnione ograniczonymi informacjami podręczniki
Poskładałem strony w kwadraty i podpaliłem je
Czas mija z dziecinnymi myślami
Całą noc uczę się i otwieram książki
Porwałem wypełnione ograniczonymi informacjami podręczniki
Poskładałem strony w kwadraty i podpaliłem je
Teraz proszę, po prostu zostaw mnie w spokoju

Jestem po prostu trochę inny niż wiele osób na świecie, z innymi marzeniami
Inny nie znaczy zły, nie chcę być uwięziony w typowych granicach
Ale oni wytykają palcami, osądzają mnie, mówią za moimi plecami, krytykują, że za bardzo się wyróżniam
Odwróciłem się tak, jak odwraca się świat, ale oni nazywają mnie szalonym draniem

#Och proszę, nie próbuj mnie uwięzić
Proszę, zostaw mnie w spokoju, świat i tak się kręci
Och proszę, przestań próbować mnie złapać
Nie jestem dziwny, myślę, że ty jesteś dziwniejszy, robiąc coś takiego

Wewnątrz tego w piszczącego, obracającego się świata, sam mam swoje przekonania
Później stanę się wielką gwiazdą, Teen Top
To błąd zmuszać do monotonnego systemu edukacji
Moje życie jest film, jedno ujęcie, nie ma zabawy, to nie jest gra, rozumiesz?
Już nie jestem ptakiem w klatce, teraz rozkładam skrzydła i odlatuję

#

Ten dzieciak czy tamten dzieciak, jaka różnica?
Dlaczego chcesz dla mnie tego samego?
(Och nie obchodzi mnie, nie obchodzi mnie) nie obchodzi mnie
(Och nie obchodzi mnie, nie obchodzi mnie) Proszę, ciiii, pilnuj swojego nosa

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...