Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 17 sierpnia 2013

Ahn Ye Seul - Love leaves 2013 (Two Weeks OST)


Ahn Ye Seul - Miłość odchodzi

Miłość odchodzi, odchodzi, połykając łzy samotności
Moje powalone miłością serce zostaje odrzucone
Wymazuję siebie, moje serce boli

Ponieważ szorstka podłoga była jak mój żal, który pozostał
Ponieważ nienawidziłam swojego serca za to, że nie traktowało cię dobrze
Dlatego cię kocham

#Coraz bardziej się oddalasz, nawet moje łzy się wyczerpały
Wymazuję cię i odrzucam cię
Wołam do ciebie, to tak bardzo boli, ale wciąż wołam
Pozostaje jedynie nienawiść i ból, kiedy płaczę

Twoja i moja miłość pozostała w małym pokoju
Nie mogę jej zapomnieć, wciąż mnie torturuje, nienawidzę tego, mój oddech ciągle się zatrzymuje

#

Nawet kiedy minie dzień, czekam w tym samym miejscu
Ale ty odchodzisz

#

Nie odchodź, nie odchodź
Moje serce znowu płacze
Nienawidzę tego

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...