Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 sierpnia 2013

SPICA - Tonight 2013


SPICA - Dzisiaj wieczorem

Dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem jest ta noc, nasz czas, na który tak długo czekałyśmy
Dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem jest ta noc, noc, kiedy staniemy się jak jedno marzenie

To było frustrujące żyć na świecie, który nie szedł po mojej myśli
Oczy, które za sobą czułam, były takie zimne
Yeah, nie jestem w stanie, nie mogę tego zrobić, tak jakbym miała już zrezygnować
Ty nagle się przede mną pojawiłeś

#Światło gwiazd, które jasno lśni z daleka, wiatr, który uderza w moje ramiona
To wszystko mnie oświetla i znowu marzę
Słońce, które jutro wstanie jest dla nas
Mocno trzymamy się za ręce i to mnie unosi, więc mogę znowu śpiewać

Dzisiaj wieczorem czujemy się tak wysoko, wysoko do nieba, leć, leć, leć, leć bez końca
Jeszcze jedna przybita piątka, nie umrzemy, jak brzydka lalka na półce, nie będziemy płakać
Wszyscy razem podnieście się, wstańcie, nie bądźcie nieśmiali, wszyscy jesteśmy głównymi bohaterami, nie idźcie wcześnie do domu

#

Dobrze się czuję, zamknij oczy
Dobrze się czuję, co widzisz?
Dobrze się czuję, to ty, jest dobrze, och yeah

Podkręć to, rozpal to
To wszystko mnie oświetla i znowu marzę

#

Wszystko się zmieniło
Dzisiaj wieczorem, kiedy jestem z tobą
Oślepiające i piękna, dzisiaj jest ta noc

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...